D.O.O.“ Čistoća“ i Služba za inspekcijske poslove Opštine Herceg Novi ostvaruju zajedničke aktivnosti koje se odnose na kontrolu potpisanih ugovora o odvozu otpada.
U narednom periodu, a sa posebnim akcentom na mjesec maj, službenici Služba za inspekcijske poslove zajedno sa kontrolorom iz Čistoće obilaziće sva gradilišta na teritoriji opštine (objekti u izgradnji), privremene objekte, fizička i pravna lica koja se bave izdavanjem turističkog smještaja, kao i sve druge korisnike koji su u obavezi da potpišu ugovor o odvozu otpada sa preduzećem D.O.O.“Čistoća“ Herceg Novi. Na ovaj način će se provjeravati postojeći, odnosno skrenuti pažnja korisnicima na potpisivanje novih ugovora.
Takođe, revidiraće se i broj prijavljenih (po ugovoru) u odnosu na broj postojećih sjedećih mjesta (zatečeno stanje) u svim ugostiteljskim objektima.
Osim ugovora o odvozu otpada provjeravaće se i ugovori o preuzimanju otpadnih jestivih ulja i masti koje su, prema Zakonu o upravljanju otpadom Crne Gore, svi objekti koji služe hranu dužni da predaju preuzimaču, a u Herceg Novom to je D.O.O.“ Čistoća“ Herceg Novi.
Ovim putem pozivamo sve korisnike naših usluga koji još uvijek nisu potpisali ugovor da to urade u što skorijem roku u prostorijama D.O.O.“Čistoća“ Prve bokeške brigade bb. (stari dom zdravlja) u periodu od 07:00-14.00h, a sve u želji da se izbjegnu eventualne represivne mjere, odnosno kazne.