Turistička organizacija Tivat u proteklih mjesec dana obišla je brojne gradove regiona i uspješno predstavila svoju ponudu za predstojeću turističkusezonu – saopšteno je iz TOT-a.
Zajedno sa Nacionalnom turističkom organizacijom CG i ostalim lokalnim turističkim organizacijama primorja i Podgorice, kao i predstavnicima brojne crnogorske turističke privrede obišli su se Sarajevo, Beograd, Novi Sad i Skopje.
Kada govorimo o zemljama regiona, opština Tivat se može pohvaliti sa progresivnom stopom rasta i u dolascima i u noćenjima za sve tri zemlje.
Broj dolazaka iz Srbije povećan je za 17%, broj noćenja za 1 odsto, broj posjete turista iz Sjeverne Makedonije povećan je za 38% a broj noćenja za 11%, a broj posjete i}oćenja turista iz BiH povećan je za 1%.
Ovomprilikom se Turitička organizacija Tivat zahvaljuje Generalnom Konzulatu CG u Sremskim Karlovcima, Ambasadi CG u Srbijii, Ambasadi CG u Sjevernoj Makedoniji na pruženoj pomoći u vezi sa organizacijom promotivnih aktivnosti u navedenim gradovima – kaže se u saopštenju.
U Sarajevu je 22. aprila bila organizovana press konferencija u prisustvu brojnih predstavnika crnogorske turističke privrede, NTO i LTO primorja, kao i više od dvadest medija među kojima su televizije: Pink, Hema, Face i VIP, a od pisanih medija magazini: Gracija, Urban, SNL, Furaj.ba i Dnevni avaz, ali i portali Ekskluziv, RSG, Faktor i brojni drugi. Akcenat na prezentaciji grada Tivta je stavljen na kulturno zabavnim manifestacijama, sportskim događajima i aktivnim stilovima provođenja odmora što je najviše zanimalo mlađu populaciju ili raznovrsnim gastro sadržajima u čemu naša opština nudi cijelu lepezu raznosvrsnosti i užitaka za svačija nepca.
Na petom Beogradskom manifestu na Kalemegdanu koji se ove godine održavao od 24. do 26. maja, Crna Gora je bila zemlja partner, a za ponudom opštine Tivat je vladalo veliko interesovanje.
Ono što je svakako dalo pečat promotivnim aktivnostima na tržištu Srbije, jeste promocija specijalnog izdanja turističkog magazina ”Hello travel Boka”, posvećeno promociji tri bokeška grada – Tivta, Kotora i Herceg Novog, a koje se održalo neposreno pred BG manifest, 23 juna u hotelu “Hilton” u Beogradu. Promociji je prisustvovao veliki broj poznatih lica iz svijeta muzike, filma, sporta, medija ali i brojnih drugih eminentnih gostiju i predstavnika diplomatskog kora. Ovaj magazin se već nalazi u prodaji, a kako je u pitanju dvojezično izdanje, TO Tivat će svojih 3000 primjeraka iskoristiti u narednim promotivnim aktivnostima širom Evrope.
Beogradski manifest je specijalizovani sajam namijenjen manifestacionom turizmu koji svake godine okuplja veliki broj učesnika iz Srbije, ali i regiona. Veliko interesovanje na crnogorskom štandu je svakako vladalo za objedinjenim kalendarom dešavanja koji je izdala TO Tivat zajedno sa partnerima, u trajanju od 6 mjeseci.
Ovaj sajam uglavnom posjećuju porodični ljudi, pa je i interosovanje za porodičnim odmorom bilo naročito iskazano, pa je s tim u vezi TO Tivat podjelila brojne nagrade prisutnima. Za dobru atmosferu na tivatskom štandu, osim animatorke se pobrinuo i pjevač tj. muzičar Đorđe David, koji je i lično uručio nagrade dobitnicima, te iskoristio priliku da prisutne pozove na koncert koji će se u Tivtu održati 06.jula.
Od domaće privrede nagrade su obezbijedili: “Hotel Palma” za boravak u septembru, “Mimajo” rent-a-car agencija za rent-a-car usluge, agencija “UNA” za Quad vožnju Vrmcem, i“Paris-Kotor” za vožnju Vodenom kočijom po zalivu u dnevnom i noćnom ambijentu.
Tivtovanju se ove godine na izložbenom prostoru pridružio i saradnik TO Tivat autor novog slikovnog leksikona grada Gdin. Vladimir Roganovi,ć koji je posebnim potpisanim primjercima počastio neke posjetioce tivatskog štanda.
Posebna pažnja u predstavljanju crnogorske ponude bila je posvećena promociji gastronomskih manifestacija sa akcentom na autohtonim proizvodima kao što su: crnogorski sir, pršut, ruštule, priganice, masline, kolači od rogača i crnogorska vina kompanije “Plantaže 13.jul” u sklopu nove kampanje NTO CG “Dobro.Bolje.Domaće”. Pored brojnih muzičkih sadržaja po kojima je crnogorsko primorje generalno poznato u cilju animacije turista koji ga iz godine u godinu rado posjećuju, za dobru atmosferu najmlađih bila je zadužena i Leontina sa dječijim horom Čarolija.
Izložbeni prostor Crne Gore na Beogradskom Manifestu posjetili su ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije Rasim Ljajić i ambasador Crne Gore u Beogradu Branislav Mićunović.
Nakon Beogradskog Manifesta crnogorska turistička ponuda u organizaciji TO Tivat je bila promovisana u Novom Sadu 28.maja i 01.juna u Skopju.
28.maja sa štandovskom promotivnom ponudom Crne Gore u Zmaj Jovinoj ulici u Novom Sadu u prisustvu KUD-a “Njegoš” iz Lovćenca, predstavljena je turistička ponuda NTO, Tivta, Budve, Bara i Herceg Novog, a veliko interesovanje je bilo iskazano kako pd strane domicilnog stanovništva tako i svih posjetioca grada. Promociju na trgu je svojim prisustvom podržao i kolega direktor TO Novi Sad Gdin. Knežević.
Iste večeri je bilo organizovano druženje sa prestavnicima agencija, turoperatora i medija u prisustvu visokih zvaničnika pokrajinske Vlade i grada Novi Sad, a među prisutnim su bili: Gdin. Ivan Đoković – potpredsjednik Pokrajinske vlade i pokrajinski sekretar za privredu i turizam, Milorad Radojević – član gradskog veća za privredu i Katarina Ivezić – razvojna agencija Vojvodine.
Večeri su takođe prisustvovali i predsjednik opštine Sremski Karlovci Nenad Milenković sa direktorom TO Manojlovićem i direktoricom TO Žabalj, Čupić, zatim, predstavnici Privredne Komore Vojvodine i brojni drugi dragi gosti grada Tivta i Crne Gore.
U toku večere su izvučenim dobitnicima podijeljene vrijedne nagrade, a to je boravak u pobrojanim opštinama u toku sezone gdje su nagrade dali: Hotel “Mediteran” – Bečići, Hotel “Magnolija” – Tivat, Hotel “Sun Resort” – Herceg Novi i Hotel “Porto Sole” – Bar.
Od prisutnih agencija i turoperatora na večeri su bili prisutni turističke agencije “Kompas”, “Olympic travel” i “Kon Tiki”, a od predstavnika medija: RT Vojvodina sa urednicima najgledanijih emisija poput Tabloida, Jutarnjeg programa i Nedeljnog popodneva, zatim grupacija “Collor Press” sa urednicima najčitanijih novina “Hello magazin” i “Lepota i zdravlje”.
U Skopju je prezentacija bila upriličena na gradskom trgu 01 juna u prisustvu njene ekselencije Gđe. Marije Petrović i počasnog konzula Milorada Andrijaševića, a Crnogorski štand je posjetio i gradonačelnik grada Skopja Peter Šilegov. Uz animaciju štulerke obučene shodno bojama crnogorske zastave, koja je dijelila promotivni materijal svim prisutnim prolaznicima praćena poznatim crnogorskim hitovima koji su se širili trgom, atmosfera je bila više nego odlična, Interesovanje je najviše pokazano za ljetnje manifestacijei festivale, kao i cijene u hotelskom i privatnom smještaju širom primorja.
Na večeri koju je TO Tivat priredila za sve učesnike promotivnog nastupa na makedonskom tržištu kao i za sve goste, svojim prisustvom je podržao i direktor agencije za promociju i podršku turizma republike Makedonije Ljupco Javevski
Od turističkih gencija i turopetarora koji rade crnogorsko tržište bili su prisutni predstavnici: “Savana” turističke agencije, “JK travel”, “Atlas corporation”, “Vardar express”, turističke agencije “Skaut” i Bohemia travel”.
Ovom prilikom se TO Tivat zahvaljuje Generalnom Konzulatu CG u Sremskim Karlovcima, Ambasadi CG u Srbiji i Ambasadi CG u Makedoniji na pruženoj pomoći u vezi sa organizacijom promotivnih aktivnosti u navedenim gradovima, stoji u saopštenju TO Tivat.
Besplatna podjela sadnica
Turistička organizacija Tivat obavještava građane da će sutra, 5. juna na Dan zaštite životne sredine, od 10 sati, dijeliti besplatne sadnice sezonskog cvijeća.
Pozivaju ljubitelje cvijeća da odaberu sadnicu i svoje bašte i balkone oplemene jednom novom biljkom.