Sudeći prema najavama dva nacionalna avioprevoznika koji imaju duopol na toj liniji, Montenegro Airlinesa i Air Serbie, tokom narednog ljeta na raspolaganju putnicima biće do sada rekordan broj sedmičnih redovnih letova na relaciji Tivat-Beograd-Tivat.
Montenegro Ailrines je najavio da će u periodu od juna do spetembra uvesti još jednu svakodnevnu dodatnu rotaciju svojih aviona na ovoj veoma popularnoj liniji. Stoga će ukupan broj sedmčnih rotacvija MA-ovih aviona na liniji Tivat-Beograd, narednog ljeta biti 29, što je skoro trećinu više nego lani kada je crnogorska aviokompanija letjela 22 puta nedjeljno na ovoj relaciji.
Za MA su inače, letovi iz Tivta i Podgorice za Beograd najprofitabilnije i najprometnije linije na kojima je crnogorski nacionalni avioprevoznik lani zabilježio ukupan porast broja putnika od 3% u odnosu na 2018.
Air Serbia je lani između Tivta i Beograda tokom ljeta imala 22 sedmične rotacije, a za ovogodišnju sezonu za sada su potvrdili 24 rotacije, sa mogućnošču da se eventualno uvedu još dvije dodatne. Imajući u vidu da Air Serbija ljeti na toj liniji pored uobičajenih aviona tipa ATR-72 i airbus A-319, koristi i airbuse A-320 u tzv.gustom rasporedu , kapaciteta po 174 putnika, to pokazuje da će narednog ljeta Tivat-Beograd biti jedna od linija koja nuditi najveće raspoložive kapacitete putnicima na prostoru bivše Jugoslavije.
Sa dnevnih sedam do čak osam letova između dva grada, linija Tivat-Beograd će, isključujuči unutrašnji aviosaobračaj Rusije, biti druga po učestalosti u Istočnoj Evropi, nakon linije Varšava- Krakov u Poljskoj, i bez premaca u regionu bivše Jugoslavije.