U saopštenju piše da Barska plovidba posljednjih mjeseci svakodnevno preduzima aktivnosti za ponovno uspostavljanje linije, no, “nažalost, zbog oskudnog tržišta polovnih feri brodova i nepovoljnog tržišta vozarina”, to se nije moglo uraditi brodom koji bi bio u vlasniśtvu kompanije odnosno brodom uzetim u vremenski najam -“time charter”.
“Zato smo uporedo sa ispitivanjem tržišta, komunicirali i sa više subjekata koji su iskazali interesovanje za uspostavljanje raznih vidova saradnje sa Barskom plovidbom. Od svih dosadašnjih ponuda, najpovoljnija je ponuda “Jadrolinije” i odlučili smo da otvorimo pregovore sa predstavnicima ove kompanije o čijem ćemo ishodu javnost blagovremeno informisati. Potencijalna poslovna saradnja sa ovom renomiranom i najstarijom feri kompanijom na Jadranu bi obezbjedila uspostavljanje linije Bar- Bari od koje bi Barska plovidba imala isključivo i samo korist”, navodi se u saopštenju koje je potpisao izvršni direktor Milo Paunović.
Prema istim navodima, ovo nije prvi put da se feri linija Bar – Bari održava na ovaj način, “nesto slično rađeno je i 90-ih godina prošlog vijeka”.
“Naglašavamo da će naš stručni tim i dalje ispitivati tržište polovnih feri brodova, odnosno raditi na pronalaženju adekvatne zamjene brodu “Sveti Stefan ll””, zaključuje se u saopštenju iz Barske plovidbe.
Radomir Petrić
/ Vijesti /