Svim turistima koji borave u Crnoj Gori, ali i građanima, za sve informacije, sugestije, pritužbe i pohvale, na raspolaganju je Call centar Nacionalne turističke organizacije Crne Gore, putem specijalnog broja telefona 080 001 300.
“Call centar je u potpunosti besplatan za sve pozive koji se obavljaju sa teritorije Crne Gore”, saopšteno je iz Nacionalne turističke organizacije Crne Gore.
Radno vrijeme Call centra je sedam dana u nedelji, od ponedeljka do petka, od 07:00 sati do 20:00 sati, odnosno danima vikenda, od 09:00 sati do 17:00 sati.
“Pored toga, turisti i građani koji pozovu Call centar NTOCG, van radnog vremena, mogu ostaviti glasovnu poruku, a operater će ih naknadno kontaktirati. Ono što je novina ove godine je da korisnici imaju mogućnost, da putem Live Chat-a (razgovor uživo), na zvaničnoj stranici NTOCG – www.montenegro.travel, kontaktiraju Call centar i dobiju željene informacije”, navodi se u saopštenju.
“Napominjemo da se svaka primljena sugestija i žalba evidentira pri čemu automatski slijedi faza procesuiranja. Kontaktira se inspekcija ili ustanova koja je nadležna za određenu sugestiju ili žalbu i korisnik ukoliko želi povratnu informaciju informiše se u toku istog ili narednog dana, tako što ponovo kotaktira centralu Call Centra i dežurni operater mu daje povratnu informaciju o ishodu intervencije”, ističe se u saopštenju.
Call centar dostupan je i putem e-mail naloga callcenter@montenegro.travel.