15.5 C
Kotor

Slušaj online radio

Češki turoperatori pokazuju veliko interesovanje za Crnu Goru

Češki turoperatori pokazuju veliko interesovanje za Crnu Goru
Foto NTO – Prag

Nacionalna turistička organizacija (NTO) u saradnji sa nacionalnom avio-kompanijom Air Montenegro organizovala je poslovnu radionicu i prezentaciju u Pragu za češke turoperatore i medije, koji su pokazali veliko interesovanje za Crnu Goru.

Poslovna radionica realizovana je u okviru sajma turizma Holiday World & Region World u Pragu, koji traje od petka do danas, a na kojem su lokalne turističke organizacije i crnogorska turistička privreda predstavile cjelokupnu ponudu Crne Gore.

Predstavnici NTO, lokalnih turističkih organizacija i privrede održali su brojne sastanke sa turoperatorima, koji su pokazali veliko interesovanje da uvrste Crnu Goru ili obogate programe za Crnu Goru, koje već nude svojim klijentima.

Strateški partner NTO, avio-kompanija Air Montenegro od ove godine će povezivati Crnu Goru sa još jednim gradom u Češkoj. Pored letova ka Brnu i Pragu, ove godine će letjeti i ka trećem gradu po veličini u Češkoj, Ostravi.

Iz nacionalne avio-kompanije su kazali da su tržišta Češke i Slovačke vrlo važna za njih, te da imaju visoka očekivanja kada su u pitanju letovi ka tim državama.

Šefica prodaje i podrške klijentima kompanije Air Montenegro, Milena Stojanović, kazala je da su ponosni što direktnim letovima te kompanije treću godinu zaredom povezuju Crnu Goru sa Češkom, a drugu godinu zaredom i sa Slovačkom.

“Ove godine to činimo uz planirani red letjenja, iz Tivta za Brno, do tri puta sedmično od juna do septembra, iz Tivta za Prag do pet puta sedmično od maja do oktobra, te iz Podgorice za Bratislavu do tri puta nedjeljno od juna do septembra”, rekla je Stojanović.

Ona je navela da su vođeni velikim interesovanjem turista iz Češke i Slovačke za Crnu Goru, ove godine dodatno proširili ponudu uvodeći novu liniju, Podgorica – Ostrava.

“Prema ovoj destinaciji ćemo saobraćati jednom sedmično, od juna do septembra”, kazala je Stojanović.

Kako su naveli iz NTO-a, ovaj vid promocije je vrlo važan kako bi naša turistička privreda imala priliku da direktno promoviše svoju ponudu potencijalnim klijentima.

“Jako nas raduje što se veliki broj turističkih privrednika prijavio na ovu radionicu imajući u vidu da je ovo jedan od najboljih načina njihove promocije, gdje mogu imati neposredan kontakt s turoperatorima. Posjeta sa Češkog tržišta pokazuje rastuće trendove i sigurni smo da ćemo uz dobru avio povezanost i uz adekvatnu promociju nastaviti da bilježimo dobre rezultate na ovom tržištu”, rekli su iz NTO-a.

Prema podacima Monstata, tokom prošle godine imali smo oko 53 odsto više dolazaka turista iz Češke u poređenju sa 2022. godinom, te oko 32 odsto više u odnosu na 2019. godinu.

Poslovnoj radionici u Pragu su pored NTO i kompanije Air Montenegro prisustvovali lokalne turističke organizacije Budve, Herceg Novog, Bara i Tivta, Montenegro Stars, Budvanska rivijera, hotel Olea Ulcinj, Maestar Hotel and Casinos i Avala resort & Villas.

Najčitanije