Crna Gora i Luksemburg će i tokom predstojeće ljetnje turističke sezone biti povezani direktnom avio-linijom, posredstvom avio-kompanije Luxair.
Iz Kulturno-informativnog centra Crne Gore u Luksemburgu saopšteno je da će Boeing avioni, u vlasništvu Luxaira, čija je nosivost 100 putnika, saobraćati ka Crnoj Gori dva puta sedmično.
Letovi će se obavljati svakog utorka i subote, u periodu od 6. maja do 30. septembra, a za Podgoricu svake srijede i subote od 1. do 23. septembra.
Iz Kulturno-informativnog centra Crne Gore u Luksemburgu su kazali da je inicijativa koju je 2020. godine pokrenula njihova predsjednica Fetija Kalač, rezultirala nastavkom saobraćanja aviona Luxaira prema Crnoj Gori.
– Kada je lansirala ovu značajnu avioliniju, Kalač je prije svega željela da crnogorsku dijasporu poveže sa domovionom, imajući u vidu njihovu intenzivnu migraciju ka Crnoj Gori tokom ljetnjih mjeseci. Međutim, iz godine u godinu, njene aktivnosti se odnose i na veoma široku ciljnu grupu koja obuhvata građane država Beneluksa, odnosno Luksemburga, Holandije i Belgije, kao i dobar dio Francuske i Njemačke – navodi se u saopštenju.
Oni su dodali da Kalač na toj teritoriji intenzivno promoviše crnogorsku destinaciju, koristeći sopstvena sredstva i kontakte da približi potencijale i ljepote Crne Gore visokoplatežnim turistima.
Iz Kulturno-informativnog centra su kazali da na nepuna dva sata leta od Luksemburga, Crna Gora predstavlja veoma atraktivno odredište.
– Imajući u vidu veliku sklonost građana država Beneluksa ka putovanjima, ne samo tokom ljeta, već tokom cijele godine, sve promotivne aktivnosti usmjerene ka tom tržištu moraju dati rezultate – rekli su iz Kulturno-informativnog centra.
Taj centar je, kako su saopštili, upravo zbog toga inicirao i marketinšku saradnju koju je realizovao Luxair, uz pomoć Ministarstva ekonomskog razvoja i turizma, zajedno sa Nacionalnom turističkom organizacijom (NTO).
Na taj način će se realizovati uspješna promocija Crne Gore na tom visokoplatežnom tržištu visokog potencijala. Putem alata digitalnog marketinga, Luxair će, u partnerstvu sa NTO, sprovesti intenzivnu kampanju.
Kalač se zahvalila ministru turizma i ekonomskog razvoja Goranu Đuroviću koji je prepoznao značaj te promocije.
– Svaki euro uložen u digitalni marketing na ovom tržištu, imaće multiplikativni efekat na naš turizam i ekonomiju, uopšte. Ovo je tržište koje treba u perspektivi i dalje osnaživati, jer Luksemburžani imaju stil života u kojem su putovanja nužnost, a ne luksuz. Biću zadovoljna kada se napravi cjelogodišnji vazdušni most između Luksemburga i Crne Gore. Do tada predstoji mnogo posla, ali je važno da smo svi na istom zadaktu boljeg pozicioniranja naše zemlje na tržištu zemalja Beneluksa – saopštila je Kalač.