Nova organizaciona shema organa lokalne uprave u Tivtu stupila je na snagu, a lokalna DPS-SD-HGI vlast je već postavila i nove rukovodioce tih ukupno čak 18 organa organa, i to mahom kao vršioce dužnosti.
Umjesto četiri, Opština Tivat sada ima ukupno osam sekretarijata, ostale su dvije dosadašnje direkcije, broj posebnih služni podignut je na šest, a ostale su i dvije stručne službe iz dosadašnje organizacione šeme. Svima njima, osim Kabineta gradonačelnice koji vodi nestranačka ličnost, na čelu su kadrovi iz DPS.
Dodajmo tome da Tivat od prije oko mjesec dana, umjesto dosadašnjeg nijednog, ima čak tri potpredsjednika – po jednog iz sve tri stranke koje čine vladajuću koaliciju.
Sekretarijat za lokalnu samoupravu kao v.d. sekretarka vodi Jadranka Joksimović, u istom zvanju na čelu Sekretarijata za finansije i lokalne javne prihode je dosadašnja sekretarka Rajka Jovićević, dok Sekretarijat za ekonomski razvoj i preduzetništvo kao v.d. vodi dosadašnji savjetnik gradonačelnika za ekonomiju i međunarodne odnose mr Petar Vujović. Na čelu Sekretarijata za uređenje prostora i izgradnju objekata kao v.d. sekretara je Tamara Furtula, u istom kapacitetu Sekretarijat za zaštitu životne sredine i energetsku efikasnost vodi Tatjana Jelić, dok je na čelu Sekretarijata za komunalne poslove i saobraćaj kao v.d. Gorica Nikšić. Vršilac dužnosti sekretara Sekretarijat za kulturu i društvene djelatnosti je Dubravka Nikčević koja je i do sada bila na toj funkciji, dok je kao v.d. na čelu novog Sekretarijata za mlade, sport i socijalna pitanja mr Darka Ognjanović koja je do sada bila na čelu Opštinske Kancelarije za prevencije bolesti narkomanije i pitanja mladih.
Posebne službe lokalne uprave su Služba zaštite i spašavanja – v.d. Zoran Barbić, Komunalna policija – v.d. Dalibor Dubljević, Služba za inspekcijske poslove – v.d. Jovica Stojković, Služba za unutrašnju reviziju – Jela Mrdak, Služba za javne nabavke – v.d. Goran Babović i Služba za informacione sisteme i zajedničke poslove – v.d. Goran Božović.
Zadržane su dvije direkcije i to Direkcija za imovinu i zastupanje – v.d. Rita Mitrović i Direkcija za investicije – v.d. Peđa Obradović, a dvije stručne službe su Kabinet predsjednika Opštine koji vodi šefica kabineta Dijana Čolaković i Služba glavnog administrator na čijem je čelu glavna administratorka Jovanka Laličić.
Portparolka Opštine Tivat Branka Čelanović potvrdla je da je gradonačelnica prof.dr. Snežana Matijević u međuvremenu donijela posebna riješenja o konkretnim zaduženjima za tri potpredsjednika Opštine.
Tako će dr Siniša Kusovac (DPS) koordinirati poslove i pratiti stanje u oblastima finansija i lokalnih javnih prihoda, ekonomskog razvoja i preduzetništva, uređenja prostora i izgradnje objekata, investicija i javnih nabavki. Potpredsjedniku Opštine Dejanu Maslovaru (SD) povjereni su zaštite životne sredine i energetska efikasnost, sporta i pitanja mladih, zaštita i spašavanje, komunalni red i nadzor, inspekcijski poslovi, te informacioni sistemi i zajednički poslovi. Iliji Janović (HGI) baviće se lokalnom i mjesnom samoupravom, komunalnim poslovima i saobraćajem, društvenim djelatnostima i kulturom, imovinom i unutrašnjom revizijom.
Inače, Opština Tivat je u do sada važećoj sistematizaciji imala ukupno 120 radnih mjesta u organima i službama lokalne uprave, od kojih je bilo popunjeno skoro 100. Na pitanje hoće li nova organizaciona shema sa znatnim uvećanjem broja organa i službi donijeti i povećanje broja sistematizovanih radnih mjesta, iz Opštine nisu precizno odgovorili, ali su dali naslutiti da će se u gradskoj administraciji biti novih zapošljavanja.
„Kako je postupak izrade novih pravilnika o sistematizaciji radnih mjesta u organim i službama lokalne uprave u toku, u ovom momentu ne možemo dati podatak koliko će radnih mjesta ovim aktima biti predviđeno. Svakako treba imati u vidu činjenicu da će broj radnih mjesta predstavljati projekciju, dugoročan plan čije će ostvarenje zavisiti od dinamike razvoja opštine i obima posla, i nikako ne podrazumijeva zapošljavanja i popunjavanje radnih mjesta odmah po usvajanju pravilnika.”-rečano nam je iz PR službe Opštine Tivat.
VEĆ BILO NOVIH ZAPOŠLJAVANJA
Kontrolor opozicije po Lex specialisu u Opštini Tivat mr Radoš Gospić (SDP) konstatovao je da je u protekla dva mjeseca pored zaposlenja tri potredsjednika, u Opštini Tivat za stalno primljeno još petoro radnika.
“Do prijema ovih radnika došplo je do zbog nove organizacone strukture kroz koju je došlo do povećanja broja sekretarijata i službi.”-konstatovao je Gospić u izvještaju partijama “trojke”.
Prema njegovim podacima, do 11.avgusta, Opština Tivat ostvarila je prihode od 12.137.393 eura, što je 66,71 odsto od ovogodišnjeg budžeta planiranog na iznos od 18,28 miliona eura.