U cilju unapređenja savremenih vidova promocije bogate turističke i kulturne ponude jednog od najstarijih gradova na Jadranu, a ujedno i najvažnijeg turističkog centra Crne Gore, Turistička organizacija opštine Budva je, ispred zidina Starog grada, preko puta hotela “Mogren”, postavila “interaktivni outdoor info totem”.
“Brojni posjetioci Budve, ali i njeni stanovnici, na brz i jednostavan način, zahvaljujući najinovativnijem interaktivnom totemu u sektoru turizma, mogu doći do informacija o svim vidovima smještaja na budvanskoj rivijeri, gastronomskoj ponudi, atrakcijama, plažama, aktivnostima, ali i upoznati se sa najvažnijim servisnim informacijama, uključujući i aktuelne koje se odnose na koronavirus i mjere koje se preduzimaju u cilju bolje bezbjednosti i zaštite zdravlja.” – istakli su u TO Budva.
Interaktivna mapa sa označenim lokalitetima olakšava prostorno snalaženje posjetilaca, a moguća je interakcije sa mobilnim uređajima korisnika koja se ostvaruje preko QR kodova.
Budvanski “info totem” predstavlja jedno od najboljih interaktivnih rješenja na svijetu. Vrhunske komponente koje su ugrađene, profesinalni Samsung ekran sa visokim osvjetljenjem, računar visokih performansi sa UPS-om, sistem za klimatizaciju, antivandal kućište, obezbjeđuju njegov pouzdan rad.
Projekat koji je sada realizovan je započet prošle godine, a u dugoročnom je planu postavljanje novih interaktivnih info totema na više lokacija i kreiranje digitalne mreže sa centralizovanom kontrolom, preko kojih će se ostvariti sinhronizovana promocija turističke i kulturne ponude na cijeloj teritoriji opštine, a digitalna komunikacija, tokom cijele godine, podići na viši nivo.