Građani opštine Herceg Novi od danas imaju mogućnost da putem raznovrsnih kanala komunikacije prijave komunalne kvarove i infrastrukturne probleme u Opštini i da za 48 sati dobiju rješenje i odgovor.
Korisnici “Sistema 48” mogu da prijave problem putem mejla, sms poruke, pristupom web aplikaciji ili pozivom Call centru na broj 19800.
„Radi se tehnologiji poznatoj u okruženju,a koju smo pokušali u nekim segmentima još da unaprijedimo, pri čemu smo uzeli u obzir stavove samih građana, kao i javnih preduzeća. Zapravo, to je oblik komunikacije građana , lokalne uprave i svih subjekata kojima je osnivač Opština Herceg Novi. Suština „Sistema 48” je da se kroz višestruke kanale komunikacija prijavljuju određeni problemi što omogućava isti tretman svima “ , rekao je potpredsjednik Opštine Dragan Janković, na konferencije za medije ovim povodom.
„Sigurni smo da će novi sistem omogućiti lakšu komunikaciju sa građanima, uz brzo, efikasno i profesionalno rješavanje problema na koje budu ukazali. Naravno, on će biti na usluzi i turistima, odnosno svima onima koji se nađu u Herceg Novom”, istakao je Janković.
Kako je rekao, na sistemu se radi više od pola godine i on je u proteklom periodu testiran kako bi sada funkcionisao na najbolji način. Ovaj inovativni projekat Opštine dio je nove prakse i strategije koja se realizuje u našem gradu, koja treba da doprinese da Herceg Novi bude još uređenija, uspješnija i razvijenija opština, na koju će građani biti ponosni.
Na konferenciji je govorio i Siniša Ćurčija, odgovoran za rad ove službe, objasnivši detalje vezane za korišćenje usluge: „Cilj je da se u što kraće periodu da odgovor ili da se adekvatno riješi problem. Dovoljan je jedan telefonski poziv na 19800, sms, mejl ili popuna elektronskog obrasca da se prijavi problem, i odgovor stiže za 48 sati. Operateri u call centru će u ljetnjem dijelu godine raditi svakog dana od 7 do 23 sata, a sve poruke koje stignu kada operateri nisu aktivni će se snimati i odmah ujutro prvog radnog dana biti zavedene i upućene nadležnim organima ili preduzećima. Ovim projektom želimo da pospješimo rad lokalne uprave i podignemo uslugu na viši nivo, kako bi naš grad bio jedan od tehnološki naprednih gradova u okruženju”.
Direktor preduzeća “Komunalno stambeno” Branislav Božović obratio se u ime onih koji su krajnji izvršioci zahtjeva i podijelio dobra iskustva iz perioda probnog rada “Sistema 48”.
“Ovo je sistem koji trebalo dodatno da unaprijedi naš rad i odnos prema korisinicima usluga – građanima, ali i da njima omogući da dobiju tačne i pravovremene informacije o našim aktivnostima”, poručio je Božović.
Sve informacije o funkcionisanju “Sistema 48” možete naći na portalu www.sistem48hercegnovi.me
O „Sistemu 48“
„Sistem 48“ Opštine Herceg-Novi je informacioni sistem koji u cilju rješavanja problema građana objedinjuje rad lokalne uprave i svih preduzeća čiji je osnivač opština.
Putem ovog sistema možete prijaviti komunalne probleme i u roku od 48 sati, ili ranije, dobiti povratnu informaciju o toku njihovog rješavanja.
Razvojem „Sistema 48“ želimo poboljšati komunikaciju građana i preduzeća čiji je osnivač opština i ubrzati rješavanje zahtjeva građana.
Radno vrijeme
Cijeli sistem je osmišljen da bi građanima bio na usluzi. Kao takav, stoji na raspolaganju 24 sata dnevno.
Dežurne ekipe komunalnih preduzeća i službe za hitne intervencije biće dostupne u svakom trenutku.Kada su u pitanju organi lokalne uprave, prijave dostavljene petkom i vikendom rješavaće se od ponedjeljka, a one dostavljene praznikom prvog narednog radnog dana.
Kako podnijeti prijavu?
Prijavu možete podnijeti pozivom na broj Call centra – 19800, slanjem SMS poruke, mejla ili putem portala www.sistem48hercegnovi.me.
- Kada pozovete 19800 javiće vam se ljubazni operateri koji će zavesti vašu prijavu i uputiti je imenovanom nadležnom organu na rješavanje.
Call centar je na raspolaganju tokom 24 sata. Od 7 do 22 sata na telefon će vam se javiti referenti, a svaki poziv koji je izvan ovog perioda se snima i obrađuje prvog sledećeg dana.
- Prijavu možete jednostavno izvršiti i slanjem SMS poruke na broj 067/236/333. Važno je da kratko opišete problem ili kažete svoj zahtjev i navedete tačnu lokaciju, a naši referenti će vaš zahtjev zavesti na predviđeni način.
- Dovoljno je i poslati poruku na e-mail adresu sistem48@hercegnovi.me, kako biste obavijestili nadležne o problemu ili uputili zahtjev.
- Na portalu sistem48hercegnovi.me stoji obrazac za prijavu koji možete jednostavno i brzo popuniti.
Na portalu će svima biti dostupne najnovije prijave i odgovori koji su poslati u određenom periodu, tako da ćete na ovom mjestu moći i da pratite status podnijete prijave.
Važno je napomenuti da na portalu neće biti objavljene:
- Prijave u kojima se iznose činjenice koje nisu vezane za nadležnost lokalne uprave
- Prijave uvredljivog ili neprimjerenog sadržaja
- Prijave koje sadrže jezik mržnje i šire netoleranciju
Nakon što podnesete prijavu, svaki vaš zahtjev biće proslijeđen nadležnim službama na rješavanje, a one će postupati po zahtjevu i odgovarati u najkraćem mogućem roku.
Ako želite da Vas referent informiše o statusu podnijete prijave ostavite svoje podatke – broj telefona ili e-mail adresu. Ukoliko odaberete da dobijete povratnu informaciju, u roku od 48 sati bićete obaviješteni o statusu podnijete prijave, načinu i roku njenog rješavanja.
Molimo Vas da prilikom iznošenja opisa onoga što je predmet prijave budete što jasniji i precizno navedete lokaciju.
Takođe, bitno je napomenuti da će se postupati samo po prijavama koje su u nadležnosti lokalne uprave. Ukoliko niste sigurni u čijem okviru nadležnosti je Vaša prijava, referent Call centra će to definisati na osnovu opisa.
Građane molimo da ne zloupotrebljavaju ovaj servis. Svaka zloupotreba podliježe zakonskim sankcijama.
Očekujemo da u saradnji sa Vama brže i lakše riješimo probleme sa kojima se suočavamo, unaprijedimo komunikaciju i tako zajednički doprinesemo razvoju našeg grada.