Rekordni poslovni rezultati jula 2022. godine su svojevrstan omaž osmoj godišnjici rada hotela Regent.
„O uspjehu ove godine govorićemo na kraju sezone međutim ono što mogu da sa ponosom podijelim je da je jul za nama rekordan u odnosu na bilo koji mjesec prethodnih godina. Nadamo se i uspješnom avgustu dok bi septembar, po dosadašnjim analizama trebao takođe oboriti sve rekorde uprkos brojnim izazovima i izostanku dva važna emitivna tržišta. Gosti sa njemačkog, britanskog i američkog tržišta su nam se vratili u velikom broju; Tursku, Izrael, Saudijsku Arabiji, Ujedinjene Arapske Emirate i zemlje srednje Evrope smatramo tržištima sa velikim emitivnim potencijalom na kojem radimo dalje. Susjedne zemlje smatramo upravo najboljim partnerima i najdražim gostima koji su nam bili vjerni kroz sve sezone i godine našeg poslovanja“ – naveo je Kai Dieckmann, generalni menadžer hotela Regent te dostavio svojevrsno pojašnjenje uspjeha:
„Ovaj rezultat dugujemo svakom članu tima koji je svojim aktivnostima, ponašanjima te izvršavanjem zadataka na izuzetno visokom nivou tkao priču o kvalitetnoj i luksuznoj verziji turizma u Crnoj Gori. U grani industrije koja je vrlo osjetljiva i na najmanje oscilacije, poslovanje je moguće održati jedino ukoliko strategije za prevazilaženje izazova ne ostanu slovo na papiru, već budu implementirane od strane svakog člana tima. Međutim, moji saradnici sve navedeno uspješno realizuju s osmjehom, sa lakoćom konvertuju u brojne profesionalne uspjehe što sve zajedno dovodi do uspješnosti poslovanja kroz svaku godinu do sada ali i svaki mjesec 2022. godine.“
Hotel Regent je tokom 8 godina ugostio 245,398 gostiju, kotira se kao jedan od najuspješnijih IHG hotela Jugoistočne Evrope te smatra izuzetnim domaćinom nekih od najuspješnijih događaja u turizmu. U industriji je prepoznat po izuzetnoj usluzi, optimumu usluge i cijene te brojnim zapaženim inovativnim inicijativama prodaje i marketinga. Svojevrstan je ambasador Crne Gore i načina života u Boki Kotorskoj o čemu svjedoče brojni članci u najrenomiranijim medijima svijeta čija je ukupna reklamna vrijednost samo za 7 mjeseci 2022.godine € 1,086,087.