10 C
Kotor

Slušaj online radio

Kampanja NTO – u Velikoj Britaniji 25 miliona impresija o Crnoj Gori

Kampanja NTO – u Velikoj Britaniji 25 miliona impresija o Crnoj Gori
Boka Kotorska – foto Boka News

Marketinška kampanja koju je Nacionalna turistička organizacija Crne Gore (NTO CG), realizovala u partnerstvu sa najvećim turoperatorom na tržištu Velike Britanije – Jet2holidays, zabilježila je impresivne rezultate. Dvomjesečna intezivna kampanja, ne samo da je ispunila očekivanja već su višestuko premašena, sa ukupnim dosegom od 25 miliona.

– Izvanredni rezultati zabilježeni su na svim ključnim kanalima, a naročito kada su u pitanju online kampanja sa dosegom od 9,7 miliona impresija i kampanja na društvenim mrežama sa dosegom od 10 miliona impresija. Takođe, kampanja je uključivala i promociju putem banera na najpoznatijim britanskim medijima kao što su The Times, Marie Claire, The Guardian, Hello magazin, Mirror, Daily Mail i drugi. Pored širokog auditorijuma, kampanjom su targetirani i profesionalni turistički agenti putem e-mail marketinga – saopšteno je iz Nacionalne turističke organizacije.

Imajući u vidu broj putnika koji su bukirali Jet2 letove za Crnu Goru iz Londona, Mančestera i Birmingema procjenjuje se da je ukupni doprinos kampanje bruto domaćem proizvodu Crne Gore oko 2,9 mil EUR.

– Ciljevi kampanje bili su usmjereni na podizanje svijesti o Crnoj Gori kao atraktivnoj turističkoj destinaciji na tržištu Velike Britanije, na podsticanje potražnje za letovima Jet2 ka Crnoj Gori, kao i na privlačenje određenih ciljnih grupa, sa fokusom na visokoplatežnim gostima i turistima koji aktivno planiraju svoja putovanja – navodi se u saopštenju.

Kombinacija savremenih marketinških alata osigurala je da kampanja ostvari izvanredne rezultate i da Crna Gora učvrsti svoju poziciju na britanskom turističkom tržištu.

– NTO CG nastavlja sa naporima da privuče nove goste i dodatno promoviše našu zemlju kao nezaobilaznu destinaciju na globalnoj turističkoj mapi. Nastavak zajedničke marketinške kampanje na tržištu Velike Britanije, u saradnji sa Jet2Holidays, u susret predstojećoj ljetnjoj turističkoj sezoni planiran je od aprila – zaključuje se u saopštenju.

Najčitanije