Tokom ljetnjih mjeseci, porudžbine putem Glovo aplikacije i broj korisnika na crnogorskom primorju povećali su se za 50%
Ljeto 2024. donijelo je sunce, more i… Glovo! Ove sezone, nekoliko primorskih gradova Crne Gore posebno su se istakli u korišćenju Glovo aplikacije, što ukazuje na to da su turisti i mještani u potpunosti prigrlili prednosti brze i pouzdane dostave. Glovo, omiljena aplikacija za dostavu hrane i robe, nije samo postala neizostavan dio života na obali, već je i dodatno obogatila uživanje u moru i sunčanim danima.
Tokom najtoplijih mjeseci, broj porudžbina i broj korisnika u crnogorskim primorskim gradovima povećli su se za nevjerovatnih 50%. Kotor je ponio titulu šampiona sezone, sa skoro dvostruko više narudžbi u prva dva mjeseca ljeta. Prate ga Tivat i Herceg Novi koji su zabilježili rast od 70% u broju dostavljenih narudžbi.
Ovo ljeto je, bez sumnje, bilo u znaku dobre hrane. Korisnici Glovo aplikacije najčešće su se odlučivali za pice, sendviče, burgere, pastu i jela sa roštilja. Ipak, najveće iznenađenje je značajan rast popularnosti vegetarijanskih jela, sa skokom od čak 350% u odnosu na prethodni period. Tradicionalna jela su takođe među favoritima sa rastom od preko 90%, uz pivo, krofne i kobasice.
Ljetnji ritam očigledno mijenja i navike u ishrani. Iako su 19h i 20h i dalje udarni sati za naručivanje hrane, kasni večernji obroci postali su sve popularniji. Broj porudžbina u 23h porastao je za 29%, što jasno pokazuje da ljeto donosi opuštenije dnevne rutine i duže večernje izlaske.
Pored hrane, primorski gradovi su zabilježili značajan rast u naručivanju namirnica, sa povećanjem od 28%, kao i proizvoda iz specijalizovanih maloprodajnih radnji, sa rastom od 36% tokom ljeta. Budva prednjači po broju porudžbina namirnica, dok su Kotor, Tivat i Bar zabilježili najveći rast u ovoj kategoriji. U maloprodaji, proizvodi za ljepotu su apsolutni favoriti, sa nevjerovatnim rastom od 77% u odnosu na prethodni period.
O Glovu
Glovo je jedna od prvih multikategorijalnih aplikacija koje povezuju korisnike sa preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtjev iz lokalnih restorana, prodavnica i supermarketa, kao i maloprodajnih objekata. Glovova vizija je da izgradi najveću online platformu koja će omogućiti svakome da u svom gradu za nekoliko minuta dobije bilo šta što mu je potrebno. Osnovan u Barseloni 2015. godine, kompanija posluje na 23 tržišta u Evropi, Centralnoj Aziji i Africi.