„Spark.me”, jedna od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, zakazana je za 25. i 26. maj, u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu.
Organizator „Spark.me“ je kompanija doMEn d.o.o, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, koja od 2013. godine organizuje konferenciju jednom godišnje. „Spark.me” nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa preko 580 učesnika konferencije iz 28 država širom svijeta, među kojima će naći lidere iz poslovnog svijeta, svijeta tehnologije i inovacija, marketare, startapove i ljude željne znanja.
“Spark.me“ najveći je dosadašnji konferencijski događaj, po kapacitetu i zahtjevnosti produkcije, u Auditorijumu Porto Montenegra. S obzirom na globalno prepoznatljiva imena u ovoj marketinškoj industriji, i broju govornika i učesnika, ova konferencija donosi ogromne benefite i za lokalnu zajednicu u segmentu turizma i brendiranja destinacije.“- kazala je juče PR menadžerka Porto Montenegra Kristina Škanata.
Pored ostalih na „Spark.me“ u Tivtu će govoriti Džejson Miler, direktor brend marketinga za EMEA region u kompaniji Microsoft. Milerova uloga u Microsoftu, pored razvoja brenda kompanije, podrazumijeva i rad na razvoju programa zasnovanih na najnovijim tehnološkim dostignućima kao što je vještačka inteligencija, a koji se mogu koristiti u službi digitalnog marketinga. Tu je i Endrju Kin, autor bestselera „Kult amatera – kako Internet ubija kulturu“ i jedan od najpoznatijih i najkontroverznijih komenatora digitalne revolucije na svijetu, Anab Jain (TED govornica, dizajnerka, filmska producentkinja, i suosnivačica Superflux, svjetski priznate kompanije koja inovacijama iz oblasti dizajna i tehnologije pokušava da nam približi svijet budućnosti), Piter Šenkman (autor pet biznis bestselera, ekspert u oblasti iskustva kupaca i serijski preduzetnik; dnevne novine „The New York Times” su ga opisale kao „rok zvijezdu koja zna apsolutno sve o društvenim medijima”), Bruk Savard (osnivačica i urednica jednog od najpopularnijih blogova o putovanjima na svijetu – World of Wonderlust, uz pomoć kojeg je izgradila publiku koja na online kanalima broji preko 1,2 miliona), Džeremaja Ovjang (suosnivač Kaleido Insights i svjetski autoritet za razvoj programa koji pospješuju inovativnost korporacija), Tom Gudvin (potpredsjednik i direktor inovacija u Zenith Media, jednoj od najvećih advertajzing agencija na svijetu), Sem Konif Alende (višestruko nagrađivani preduzetnik koji je osnovao 10 uspješnih kompanija zasnovanih na principima društvenog preduzetništva i autor bestselera), Brajan Fanzo (osnivač kompanije iSocialFanz, u okviru koje je radi na razvoju i implementaciji inovativnih digitalnih strategija za kompanije kao što su Dell, EMC, Adobe, IBM, UFC, Applebees i SAP), Lars Silberbauer (potpredsjednik Viacom Digital Studios, odjeljenja Viacoma koje je zaduženo za kreiranje i distribuciju digitalnog sadržaja nekih od globalnih lidera u industriji zabave, kao što su MTV, Nickelodeon i Comedy Central), Kejt Marden (osnivačica PUSH, konsultantske kuće čija praksa je utemeljena na istraživanju ljudskog ponašanja) i Džulijus Dajn (jedan od najpopularnijih madžioničara svijeta koji je za samo tri godine uspio da izgradi online publiku od preko 20 miliona pratilaca).