Zbog promocije humanije modne industrije životinjsko krzno će nestati iz svih izdanja i platformi modnog časopisa Elle, objavio je list, u skladu s rastućim trendom u sektoru luksuzne mode.
Elle je prvi veliki list tog tipa u svetu koji je izbacio krzno, ne samo u sadržaju već i u reklamama.
„Krzno na našim stranicama i u našim digitalnim medijima više nije u skladu ni s našim niti s vridnostima naših čitalaca“, izjavila je Valeria Bessolo Llopiz, potpredsednica i međunarodna direktorka lista, koji je u vlasništvu francuske firme Lagardère.
Radi se o „promociji humanije modne industrije“, rekla je.
Od Meksika do Australije, preko Japana ili SAD, 45 izdanja lista koji ima 33 miliona čitalaca i 100 miliona pratilaca mesečno na svojih 55 digitalnih platformi, obavezalo se izbaciti krzno.
Njih trinaest to već primenjuje, 20 će krenuti 1. januara, a ostali početkom 2023. godine.
Pozdravivši tu odluku, PJ Smith, modni menadžer američkog ogranka nevladine organizacije Human Society International, izjavio je da se „nada da će i drugi modni časopisi krenuti njihovim primerom“.
„Ova mera će pokrenuti pozitivnu promenu u celoj modnoj industriji i mogla bi spasiti bezbroj životinja od patnji i okrutne smrti“, izjavio je Smith za Chipping Norton.