Godinu na izmaku u hotelu Regent Porto Montenegro u Tivtu obilježilo je otvaranje Regent Pool Club rezidencija, novog Aqua krila koje je ponudilo jos 62 smještajne jedinice. Time su ukupni kapaciteti tog rizorta povećani 149 soba, apartmana i rezidencija, a to je pratio i porast prometa, odnosno broja turista koji su odsjedali u najluksuznijem hotelu u Boki.
„Ponosni smo na to što naše brojke pokazuju rast od 5% kada je u pitanju popunjenost hotela. To možda zvuči malo, međutim kada u obzir uzmemo nove smještajne kapacitete, dolazimo do zaključka da je to rast od tačno 2.379 noćenja. Posebno mi je zadovoljstvo da se pohvalimo i na konstantan rast našhih tradicionalnih tržišta kao što su Velika Britanija 13%, Amerika 34%, Belgija 53%, Francuska 47% i Izrael 30%, te novih kao što su Ujedinjeni Arapski Emirati 55%, Kuvajt 9 % i Saudijska Arabija 78%.”- kazao je danas Roko Palmić, direktor prodaje i marketinga u hotelu Regent Porto Montenegro.
U smislu nacionalne i internacionalne promocije, kako ističu u Regentu, hotel je takođe zabilježio izvanredne rezultate, koji su u mnogome doprinijeli pozicioniranju Crne Gore kao idealne turističke destinacije.
“Tokom 2017. organizovali smo veliki broj grupnih i individualnih medijskih posjeta, plasirali značajan broj afirmativnih priča prevashodno o Crnoj Gori kao destinaciji, pa onda i o hotelu. Svi naši PR napori rezultirali su time da se ime hotela Regent Porto Montenegro u prestižnim inostranim štampanim i digitalnim medijima na svim svjetskim meridijanima pomenulo više od 250 puta, formirajući reklamnu vrijednost od skoro 2 miliona eura za godinu dana. Posebno smo zadovoljni i relacijom koju imamo sa nacionalnim medijima, koji su tokom 2017. crnogorsku javnost redovno izvještavali o svim hotelskim aktivnostima. Pored navedene medijske pokrivenosti, u 2017. smo osvojili 6 internacionalnih priznanja”- istakao je Milo Radonjić, PR i marketing menadžer hotela Regent Porto Montenegro.
Jedan od ciljeva hotela je da društveno odgovorno posluje, i uključi lokalnu zajednicu u projekte. Stoga, u proteklih godinu dana hotel je sarađivao sa lokalnim dobavljačima, Turističkom organizacijom Tivta, Centrom za kulturu Tivat, Festivalima “Purgatorije”, “Kotor Art”, Internacionalnom smotrom mode u Kotoru… Organizovani su koncerti u saradnji sa Muzičkim školama u Kotoru i Tivtu.
“Vodimo računa o tome da društveno-odgovorno poslovanje hotela uvijek bude zastupljeno, kako bismo zajednici uzvratili povjerenje koje nam pruža, te opravdali sva očekivanja. Svi zaposleni u hotelu se redovno odazivaju akcijama koje organizujemo kako bismo pomogli onima kojima je potrebno pomoći. Svake godine organizujemo zabavu za zaposlene koja ima humanitarni karakter, i prilikom koje zaposleni doniraju svotu novca koju sami odrede, koja se kasnije uplaćuje određenom pojedincu ili instituciji. Ove godine, zaposleni hotela Regent Porto Montenegro su odlučili muzičkim školama u Tivtu i Kotoru kupiti instrumente koji im nedostaju, kako bi se poboljšao kvalitet nastave”-istakla je Žana Zeković, menadžerka za ljudske resurse u hotelu Regent Porto Montenegro.