Nacionalna turistička organizacija i Ministarstvo turizma održali su sastanak sa lokalnim turističkim organizacijama Crne Gore, a povodom planova promocije zimske turističke sezone ali i strateških koraka za narednu ljetnju sezonu.
Cilj ovakvih sastanaka je sinhronizacija promotivnih aktivnosti na nacionalnom i lokalnom nivou, što je ključ za efikasniju prezentaciju turističke ponude Crne Gore.
Nemanja Kuljača, direktor Turističke organizacije opštine Budva kazao je da su dvije manifestacije u vansezonskom periodu već su realizovane, “Fešta od ruštula” i “Dan širuna”, a u subotu nas očekuje i “Petrovačka lignjada” u čijoj organizaciji TO Budva takođe učestvuje kao pokrovitelj. U planu pripreme zimske sezone TO Budve su i mnoge druge aktivnosti, a kao najznačajnije se izdvajaju priprema novogodišnjeg programa na trgu ispred Starog grada, regionalna promotivna kampanja “Vidimo se u Budvi”, organizacija rekreativne zone i programa “Budi u Budvi” takođe ispred Starog grada, kao i realizacija zimskog festivala “Adriatic Street Food”.
U nastavku je govorio i o značaju MICE turizma i tematskih kongresa koji su aktuelni u ovom periodu, o mnogobrojnim studijskim posjetama inostranih medija i turoperatora u čijoj organizaciji učestvuje TO Budva, sajamskim nastupima i drugim aktivnostima koje se tiču promocije i unapređenja turističkog proizvoda u periodu van glavne turističke sezone