
Skoro su dvije godine dana od kako je Morsko dobro raskinulo ugovor sa Pomorskim saobraćajem i preuzelo trajektnu liniju Kamenari-Lepetane u Boki.
“Danas koristimo priliku da upoznamo javnost da je Više državno tužilaštvo, koje je formiralo predmet na osnovu dopisa Specijalnog državnog tužilaštva, a u vezi kupovine trajekta Prizna (30. Avgusta), odbacilo krivičnu prijavu i utvrdilo da nema osnova za preduzimanje krivičnog gonjenja protiv bilo kojeg lica zbog bilo kojeg krivičnog djela, zbog čega je predmet arhiviran službenom zabilješkom Ktr.br. 596/24 od 23.12.2024. godine”, kazali su nam iz JP Morsko dobro.
Prethodno je Privredni sud Crne Gore, odlučujući o podnijetom predlogu za određivanje privremene mjere kompanije Pomorski saobraćaj, nakon dostavljenih dokaza od strane pravne zastupnice Morskog dobra, advokatice Milice Đedović u konačnom odbio predlog za određivanje privremene mjere.
Postupak koji je pokrenula kompanija Pomorski saobraćaj protiv Morskog dobra, pred Sudom časti pri Privrednoj komori Crne Gore, je takođe okončan Odlukom kojom je Morsko dobro oslobođeno odgovornosti za povredu dobrih poslovnih običaja i poslovnog morala.
Prednje odluke tužilaštva i sudova potvrđuju da je Morsko dobro u svemu postupalo po zakonu, te da je u skladu sa propisima preuzelo trajektnu liniju, od koje je Morsko dobro na današnji dan prihodovalo preko šesnaest miliona eura, a na godišnjem nivou devet miliona eura, za razliku od godišnjeg iznosa od oko sto osamdeset hiljada eura, koje je prihodovalo kada je Pomorski saobraćaj bio korisnik.
“Dakle, ne samo što smo uspjeli da u skladu sa zakonom obezbijedimo funkcionisanje trajektne linije Kamenari-Lepetane, nego i da državi obezbijedimo jedan od najprofitabilnijih poslova u poslednjih više od 30 godina” – poručuju iz Morskog dobra.
Kako smo uradili sa trajektima, danas nastojimo da uradimo i sa kupalištima i privremenim objektima, da se konačno razbiju monopoli nad ovim važnim resursom, a isti vrednuje na pravi način, čime ćemo doći do toga da u narednom periodu zona morskog dobra dobije kvalitet i ulaganja koja zaslužuje, kaže se u sopštenju MD.