Uprkos ekstremno nepovoljnim vremenskim prilikama koje su posljednjih dana zahvatile cijelu Crnu Goru, JP “Regionalni vodovod Crnogorsko primorje“ danas je saopštio da nije bilo prekida u funkcionisanju regionalnog vodovodnog sistema (RVS), odnosno pružanju usluge vodosnabdijevanja opštinama na Crnogorskom primorju.
“Ono što je naročito otežalo rad zaposlenima u ovom preduzeću tokom proteklih dana jeste prekid u napajanju električnom energijom u objektu Đurmani. Naime, ovaj objekat je bio bez struje u ukupnom trajanju od oko 80 sati, i tom prilikom je sistem funkcionisao uz pomoć agregata za čiji rad je bilo potrebno da zaposleni u ovom objektu u čak šest navrata, pod izuzetno lošim vremenskim uslovima, pješke, u kanisterima dopremaju gorivo. Pored velike požrtvovanosti zaposlenih u njegovom preduzeću, direktor JP „Regionalni vodovod Crnogorsko primorje“, Goran Jevrić, pohvalio je i ogromne napore predstavnika CEDIS-a koji su svih ovih dana neumorno radili na otklanjanju kvarova u sistemima snabdijevanja električnom energijom, ne samo objekata JP, već i na drugim lokacijama u cijeloj Crnoj Gori”, navode u Regionalnom vodovodu
Pored navedenih poteškoća sa napajanjem električnom energijom, JP „Regionalni vodovod Crnogorsko primorje“ bilo je opterećeno i zahtjevima za dodatnim količinama vode, naročito od strane budvanskog vodovoda, odnosno opštine Budva, koja je tokom proteklih prazničnih dana u dva navrata tražila dodatne količine vode koje su bile gotovo dvostruko veće od ugovorenih.
“To nije prvi put da se ovo preduzeće suočava sa takvim zahtjevima. Čak vrlo često se dešava da neko vodovodno preduzeće u toku istog dana više puta traži hitna povećanja količina vode koju treba isporučiti iz RVS i za 200% u odnosu na inicijalni dogovor, odnosno zaključeni ugovor, ne vodeći računa o tome kakve posljedice tako nagle fluktuacije u količinama vode i pritiscima mogu imati po regionalni vodovodni sistem. Ova situacija se uporno ponavlja, uprkos konstantnim naporima JP „Regionalni vodovod Crnogorsko primorje“ da sa vodovodnim preduzećima blagovremeno ugovara preuzimanje realno potrebnih količina vode, te unaprijed planira aktivnosti i zaštitne mjere koje treba preduzimati, kako u toku regularnog funkcionisanja, tako i u akcidentnim situacijama. Postupajući odgovorno i štiteći interese stanovnika Budve i brojnih turista koji su ovaj grad posjetili u toku novogodišnjih i božićnih praznika, i ovim zahtjevima JP je udovoljilo i obezbijedilo dovoljne količine vode uprkos brojnim tehničkim poteškoćama i nepovoljnim vremenskim prilikama.
Posvećenost zaposlenih, brzo reagovanje, sposobnost da odgovori na sve zahtjeve i izazove čak i u ekstremnim uslovima, najbolje svjedoče o spremnosti ovog preduzeća da u svakom trenutku djeluje u javnom interesu i obezbjeđuje konstantno kvalitetnu uslugu vodosnabdijevanja”, zaključuju u ovom Javnom preduzeću.