8.4 C
Kotor

Slušaj online radio

Tivat – ako zatreba karantin u Sportskoj dvorani Župa

sa sastanka

Opštinski tim za zaštitu i spašavanje (OTZS) Tivta u proširenom sastavu održao je danas vanredni sastanak i razmotrio aktuelnu epidemiološku situaciju u Tivtu i mjere koje su tim povodom preduzete, te donio novi set mjera.

Sjednicom je predsjedavao predsjednik Opštine dr Siniša Kusovac.

„Cilj mjera koje primjenjuje Opština Tivat je prevencija obolijevanja i zaštita zdravlja stanovništva. To podrazumijeva smanjenje društvenih kontakata kako bi se umanjila mogućnost prenosa virusa i poštovanje naredbe Nacionalnog koordinacionog tima za zarazne bolesti koje su donešene 15 marta. Opština Tivat je čvrsto opredijeljena za dosljedno sprovođenje svih mjera koje su uvedene i nastavićemo sa njihovim odgovornom implementacijom.“- kazao je gradonačelnik.

Kusovac je, kako je saopšteno iz Opštine, uputio zahvalnost građanima Tivta na izuzetnom odzivu, odgovornom ponašanju, praćenju i primjeni preduzetih mjera, te poštovanju najvažnije mjere da se društveni kontakti svedu na minimum.

Kako se navodi, pored ostaloga na sastanku OTZS zakljuleno je da se svi organi i službe u Tivtu odgovorno, organizovano i profesionalno posvete zaštiti građana i da svim radnjama, mjerama i postupcima dopronesu realizaciji i sprovođenju mjera iz naredbe nacionalnog koordinacionog tijala za zarazne bolesti.

Obezbjediče se puna koordinacija i umrežavanje svih organa i službi, javnih preduzeća i ustanova, kroz obezbjeđivanje dežurnih telefona 24h., osiguraće se nesmetan rad opštinskih organa, a sve u skladu sa preporukom Nacionalnog koordinacionog tijela, na način da svi rukovodioci organa dostavljaju nedjeljni plan dežurstava, pojačaće se preventivne aktivnosti na dezinfekciji lica i objekata.

„Služba zaštite i spašavanja se u punom kapacitetu stavlja na raspolaganje zdravstvenim ustanovama na teritoriji Tivta kao i građanima putem dežurnog telefona  032 671 318, 24 h dnevno.  Shodno predlozima Instituta za javno zdravlje, Opština je uputila obavještenje javnim prevoznicima da sve autobuse, auto-taxi vozila i autobusku stanicu dezinfikuju na dnevnom nivou. Dom zdravlja Tivat otvorio je tri nove telefonske linije za komunikaciju sa osobama koje su putovale u zemlje u kojima je zabilježena pojava virusa korona ili su im u vezi s tim potrebne bilo kakve informacije. Brojevi telefona na koje građani mogu dobiti potrebne informacije u vezi sa pojavom virusa korona su: 067 059 953, dr Jelena Mršulja, spec epidemiolog; 067 059 953 Marina Kordić sanitarni inženjer, 032 671 774; 032 671 981 (opšta praksa); 032 673 256 (dječiji dispanzer). Opštinski tim će na dnevnom nivou pratiti snabdjevenost apoteka ljekovima kao i trgovačkih objekata osnovnim životnim namirnicama. Opštinski tim je odredio lokaciju u slučaju karantina, kao i snabdijevanje hranom. Lokacija je : Sportska dvorana Župa“- stoji u saopštenju uz napomenu da je OTZS u saradnji sa Crvenim krstom već popisao i zalihe osnovnih potreba za eventualni karantin.

„Formiran je komunikacioni tim za informisanje, koji ce blagovremeno obavještavati javnost o implementaciji mjera na teritoriji Opštine Tivat te preporukama i aktivnostima Nacionalnog koordinacionog tima za vanredne situacije. Informacije o aktuelnoj situaciji biće objavljivane na web stranici www.opstinativat.me, (koja ce biti ažurirana svakog dana do 22h), Radio Tivtu, te zvaničnim nalozima Opštine Tivat na društvenim mrežama i u viber zajednici „Opština TIVAT – Community“. Sve navedene mjere služe u cilju zaštite građana i samoodrživosti, pri čemu će se Opštinski tim svakodnevno sastajati i pratiti situaciju“- stoji u saopštenju.

Opština Tivat će u narednom peridou funkcionisati sa redukovanim brojem zaposlenih uz omogućen rad od kuće gdje god je to moguće. Jednom od roditelja / staratelja / hranitelja / usvojitelja ili samohranom roditelju koji je zaposlen u lokalnoj samoupravi, javnim ustanovama i preduzećima čiji je osnivač Opština Tivat a čije dijete nije starije od 11 godina, obezbjeđuje se pravo na plaćeno odsustvo sa posla.

Građani su pozvani da kada god je to moguće, svu komunikaciju sa organima uprave grada usmjere na Online komunikaciju (elektronsko preuzimanje obrazaca i elektronska pošta) i komunikacija putem telefona. Uvedeni su i dežurni brojevi telefona 032 661-301, svakog radnog dana od 07 do 15 h, a nakon tog vremena za hitne slučajeve 063 222 022. Zaposleni u Opštini obavezani su da poštuju mjere za samozaštitu i održavaju fizičku distancu prilikom rada sa strankama koje će se postepeno propuštati u opštinske kancelarije. Propisano je da u prostorijama Građanskog biroa Opšptine ne smiju boraviti više od dvije osobne istovremeno, kao i da svi koji ulaze u zgradu Opšptine moraju obavezno pritom dezinsfikovati ruke.

Izvor:S.L

Najčitanije