Na vodećem turističkom sajmu na austrijskom tržištu – “Ferien 2019” u Beču, juče je Tivat predstavio svoju turističku ponudu za predstojeću sezonu 2019, između više od 70 drugih destinacija.
Na ovom evropski veoma važnom sajmu koji se održava od 10 – 13 januara, u prisustvu preko 800 izlagača i profesionalaca iz svih sektora turističke industrije, bio je prisutan i veliki broj medijskih kuća, kao i preko 150 000 posjetilaca, prvog dana.
U svim vidovima smještaja u našoj opštini u 2018. godini, koliko posjedujemo MONSTAT-ove statistike (od januara do spetembra) u odnosu na cijelu 2017. godinu, ostvareno je duplo više dolazaka (50 %), odsnosno 32% više noćenja.Poznajući navike austrijskih turista, koji sve više posjećuju našu destinaciju i generalno Crnu Goru, a to je aktivni vid provođenja odmora, interesovanje za kulturnu baštinu i izletničke ture, Tivat, kao i cijela Crna Gora, sve više ima ponuditi u tim segmentima. U pitanju je jedno specifično tržište, čiji konzumenti i dalje traže jako dobre uslove smještaja, vole novootvorene hotele, vole da sami istražuju nova mjesta i kada je hrana u pitanju.
U širem aspektu cjelokupne crnogorske ponude predstavljena je i nova panoramska ruta “Durmitorski prsten”, koja podrazumijeva 80 kilometara označenog puta kroz Nacionalni park Durmitor i Park prirode Piva, a namijenjena je turistima koji žele samostalno istraživati Crnu Goru, bilo automobilom, motorom ili kamp prikolicom, uz mogućnosti da se informišu o znamenitostima na putu, putem audio vodiča za telefone, sa GPS-om,
Tokom prvog dana sajma imali smo prilike se susresti sa svim zainteresovanim predstavnicima turoperatora i medija, govoreći o novim trendovima koje bilježi Crna Gora kao turistička destinacija i mogućnostima za privlačenje većeg broja turista sa tržišta Austrije, ali i svim ostvarenim, kao i novim potencijalima razvoja opštine Tivat.
Bilježeći trend rasta posjete sa ovog tržišta i na nivou cjelokupne Crne Gore u 2018. godine, kada je za 10 mjeseci u kolektivnom smještaju u Crnoj Gori boravilo za oko 52% više turista iz Austrije, koji su ostvarili oko 60% više noćenja u odnosu na isti period prethodne godine, NTOCG je neposredno prije održavanja sajma u Beču, skrenula pažnju na Crnu Goru promocijom putem bilborda u centru Beča. Kao po već dobroj ustaljenoj praksi prethodnih godina, nastaviti ćemo sa realizacijom značajnih promotivnih aktivnosti na tržištima njemačkog govornog područja u vidu kontinuiranih PR aktivnosti, organizaciji studijskih grupa novinara sa zainteresovanim LTO-ima, ali i organizovati događaje sa ciljem intenzivnije saradnje sa turoperatorima ovih tržišta, saopštili su iz TO Tivat.
Na sajmu u Beču, koji je organizovala Nacionalna turistička organizacija, pored grada Tivta bilo je prisutno i drugih primorskih opština, glavnog grada i ostalih predstavnika turističke privrede Crne Gore, a štand Crne Gore posjetio je i ambasador Crne Gore u Austriji, Željko Perović.