“Pored odmorišnog turizma, Budva posjeduje i velike potencijale u seoskom/eko turizmu, bogatoj kulturnoj baštini svog zaleđa, vjerskom turizmu kao specificnoj i sve trazenijoj vrsti ponude i sačuvanim seoskim jezgrima čija arhitektura i gastro ponuda nas vraćaju u lijepa, stara vremena”
Turistička organizacija opštine Budva dobitnik je nagrade “Brand leader award” za lidera razvoja industrije doživljaja turističkog tržišta jugoistočne Evrope.
Nagradu tradicionalno na biznis konferenciji u Beogradu dodjeljuje Mass Media International i stručni kolegijum. Nagradu je primila direktorka TO Budve, Jelena Rađenovic, koja je u okviru SEET 2016 Konferencije bila i učesnik panela: Turizam kao industrija doživljaja.
“Pored odmorišnog turizma, Budva posjeduje i velike potencijale u seoskom/eko turizmu, bogatoj kulturnoj baštini svog zaleđa, vjerskom turizmu kao specificnoj i sve trazenijoj vrsti ponude i sačuvanim seoskim jezgrima čija arhitektura i gastro ponuda nas vraćaju u lijepa, stara vremena” – rekla je govoreći o prednosti budvanskih turistickih različitosti direktorka Rađenovic, naglasivši pritom i da upravo raznovrsnost doživljaja koje vam Budva pruža u svim segmentima svoje ponude, ovaj grad čini konkurentnim na evropskom tržištu.
Biznis konferencija “Turističko tržište jugoistočne Evrope – SEET 2016” okupila je oko 400 učesnika iz Evrope i svijeta.