Na jednoj od najvećih svjetskih berzi turizma “WTM 2019” (World Travel Market), koja se ove godine od 4 do 6. novembra održava po 40. put u Londonu, svoju turističku ponudu predstavila je i TO opštine Tivat.
Ova najznačajnija svjetska turistička berza svake godine okuplja preko 5.000 izlagača iz više od 180 zemalja svijeta i preko 50.000 profesionalaca iz oblasti turizma, što je sve praćeno od strane 3000 predstavnika medija.
Crna Gora je povezana sa tržištem Velike Britanije letovima nacionalnog avioprevoznika Montenegro Airlines-a na relaciji London-Tivat tokom turističke sezone, letovima niskobudžetnih kompanija Ryanair na relaciji London-Podgorica tokom cijele godine i Easy Jet-a iz Londona i Mančestera ka Tivtu u periodu od aprila do oktobra. Neizostavan je i TUI UK koji realizuje letove iz Londona i Mančestera ka Podgorici, kao i iz Birmingema u periodu sezone, što je sve od velikog značaja, kada govorimo o sve većem porastu iniciranih dolazaka turista sa ovog tržišta.
Ono što je još jedan značajan novitet sa ovogodišnjeg sajma, jeste nova avio kompanija Jet2.com koja je zainteresovana za povezivanje Crne Gore i Velike Britanije. U pitanju je redovna avio-kompanija, treća po veličini, koja takođe ima i svoju turoperatosrku kompaniju – Jet2.holidays, drugu po veličini u Velikoj Britaniji.
Za narednu sezonu 2020. godine, kompanija planira uvođenje 4 leta nedjeljno ka Tivtu, od čega dva iz Londona i dva iz Mančestera, u periodu od maja do oktobra, na sastanku sa direktoricom TO Tivat je opštini Tivat ponuđeno ulaganje u advertajzing putem marketinških kanala pomenutih kompanija, a sa ciljem još značajnijeg privlačenja turista sa ovog tržišta.
Na ovogodišnjem sajmu, predstavnici TO Tivat su realizovali i sastanke sa predstavnicima travel magazine, turoperaterima, kao i sa predstavnicima “Condor” avio kompanije, koji suizrazili svoje interesovanje za uspostavljanje avio linije između Njemačke i Tivta.
Tržište Velike Britanije za opštinu Tivat spada u red prioritetnijih tržišta, s obzirom da se za prvih deset mjeseci 2019.godine realizovalo ukupno 7% više dolazaka sa preko 61% više noćenja u poređenju sa istim periodom 2018.godine. Prosjek zadržavanja posjetilaca sa ovog tržišta u Tivtu se kretao između 6-7 dana u 2019.godini, a kada govorimo o tipu turista koji dolaze sa ovog tržišta u posjeti Tivtu, u pitanju su cjelogodišnji posjetioci naše destinacije.
Na štandu Crne Gore svoju ponudu pored NTO, su predstavile i brojne primorske LTO i Podgorice, te brojni predstavnici turističke privrede. Svoj štand TO Tivat je dijelila sa predstavnicima Regent hotela, koji su takođe zabilježili veliki posrast dolazaka sa ovog tržišta ali i interesovanje za aktuelnom turističkom ponudom.