23 C
Kotor

Slušaj online radio

Postsezona dobra u Crnoj Gori

Postsezona dobra u Crnoj Gori
Kotor – foto Boka News

Podaci pokazuju da postsezona u Crnoj Gori za sada bilježi dobre rezultate, kazala je PR Nacionalne turističke organizacije Crne Gore (NTO CG) Milena Vujović.

– Prema nezvaničnim podacima lokalnih turističkih organizacija, 25. septembra u našoj zemlji je boravilo oko 73.000 turista, što je čak 45% više u odnosu na isti period prošle godine i 50% više u poređenju sa 2019. Najviše gostiju trenutno boravi u Herceg Novom, Budvi i Baru, a ovakvi rezultati u potpunosti su u skladu sa očekivanjima turističke privrede, koja je i u anketama pokazala visok nivo optimizma za postsezonu.

Svemu u prilog ide i lijepo vrijeme koje nas prati. Ohrabruju i podaci sa aerodroma, jer je od 1. januara do 21. septembra opsluženo 2.501.219 putnika, što je osam odsto više nego u istom periodu 2024. i 15 odsto više u odnosu na rekordnu 2019. godinu – kazala je ona.

Kotor – foto Boka News

Ona je poručila da Nacionalna turistička organizacija Crne Gore uveliko radi na promociji destinacije za narednu godinu. NTO CG je ove sedmice predstavila turističku ponudu Crne Gore u Parizu, a delegacija NTO CG upravo predstavlja Crnu Goru na sajmu Tourism Expo Japan, dok su u toku su i intenzivne pripreme za sajam u Londonu. U narednom periodu planirane su studijske posjete turoperatora, novinara i influensera iz Belgije, Španije, Norveške, Danske i Izraela, a kongresna ponuda Crne Gore će krajem godine biti predstavljena i na sajmu kongresnog turizma u Barseloni.

– Poseban akcenat biće na velikim marketinškim kampanjama usmjerenim na ključna emitivna tržišta poput Velike Britanije, Francuske i Njemačke, kao i na nastavku kampanje Uncover Your Wild Side sa snažnim fokusom na digitalne kanale. Posebno nas raduje što smo prošle sedmice u Španiji osvojili srebrnu nagradu za najbolji destinacijski film, a nadamo se i novim nominacijama i priznanjima. Istovremeno se realizuju aktivnosti iz programa podsticajnih mjera, u okviru kojih slijede zajedničke kampanje sa velikim turoperatorima iz Austrije, Češke, skandinavskih zemalja i Velike Britanije, kao i niz drugih planiranih promotivnih aktivnosti – zaključila je Vujović.

Najčitanije