Turistička organizacija Kotor predstavila je turističku ponudu za ljubitelje aktivnog odmora na sajmu „Fre.e” koji se održan od 21-25. februara u Minhenu.
TO Kotor se predstavil na štandu NTO Crne Gore, zajedno sa JP Nacionalni parkovi Crne Gore, lokalnim turističkim organizacijama Žabljaka, Bara, Ulcinja, Podgorice i Budve i turističkom agencijom “Explorer”.
Pored promocije turističke ponude na crnogorskom štandu, održan je i niz prezentacija na binama u okviru sajma “BR-Showbühne”, “Outdoorbühne” i “Hafen – Bühne”. Posjetioci sajma imali su priliku da se informišu o mogućnostima za planinarenje, biciklizam, kitesurfing, o drugim outdoor aktivnostima, avanturističkim ponudama i kampovanju u Crnoj Gori. Takođe, svakog dana sajma emitovan je video materijal o Crnoj Gori u okviru “Urlaubs kina” sajma.
U okviru sajma posebno je promovisana i nova linija nacionalne avio kompanije Montenegro Airlines koja će od početka maja do kraja oktobra saobraćati na relaciji Minhen – Tivat, dva puta sedmično.
Kada je u pitanju njemačko tržište, želja za putovanjima kontinuirano raste. Prema istraživanju koje je realizovano od strane Udruženja za odmor i putovanja (FUR) broj putovanja u prošloj godini je iznosio oko 69 miliona, dok su njemački turisti potrošili 69 milijardi eura na odmor i putovanja. Po rezultatima ovog istraživanja, četvrtina njemačke populacije želi više putovati u 2018. godini.
Na sajmu Fre-e–.e Minhen učestvovali je oko 1.300 izlagača.