Javni servis Velike Britanije BBC, kao i renomirani časopis i TV kanal National Geographic biće globalni partneri Turističke organizacije Kotor nakon što su pregovori sa ovim medijskim kućama zaključeni tokom WTM sajma u Londonu.
“Korišćenjem opcija za promociju destinacije koju ova dva medija imaju omogućićemo veću vidljivost Kotora i Crne Gore na zapadnoevropskom i američkom tržištu onima koji traže više od jednodnevnog izleta. WTM je bio prilika da direktno pregovaramo o uslovima saradnje i dobijemo najbolje ponude, a globalna vidljivost koju ove televizije imaju i činjenica da je National Geographic već četiri godine vodeći magazin u svojoj oblasti govore koju pokrivenost ovim ostvarujemo”, istakla je direktorica TO Kotor Ana Nives Radović.
Ona je dodala da će, pored saradnje sa National Geographicom koju je prošle godine ugovorila za promociju u štampanom izdanju ove godine proširiti i na video sadržaj.
“Pored ovih televizija sa izuzetno visokim kvalitetom produkcije ugovorili smo i saradnju sa History kanalom, čija ekipa će u drugoj polovini iduće godine posjetiti naš grad” istakla je Radović, dodavši da je partnerstvo uspostavljeno i sa agencijama i časopisima posvećenim planiranju putovanja za visokoplatežne goste koje intereseuju istorija, umjetnost i arheologija, kao i sa inflight magazinima vodećih evropskih avio-kompanija.
Do kraja ove godine TO Kotor će predstaviti rezultate rada koji se odnose na upravo snimljeni promotivni film, kreiranje mobilne aplikacije za pregled lokalne ponude, mobilne igre za sakupljanje poena na označenim lokacijama, izradu elektronske gradske kartice koja objedinjuje plaćanje svih ulaznica, kao i učešće u šest prekograničnih projekata za korišćenje sredstava iz EU fondova.