16.1 C
Kotor

Slušaj online radio

Naša akcija: Kampanja “Fast drive could be Last drive”

Kampanjom “Fast drive could be Last drive” mladi NVO Naša akcija odlučili su ove godine obiljeziti međunarodni dan mladih, po modelu istoimene kampanje koju mladi organizuju sirom svijeta.

Kampanja ima za cilj dizanje svijesti o alarmantnom stanju na nasim putevima po pitanju porazavajuceg broja poginulih ili povredjenih mladih osoba u saobracajnim nesrecama.

“Fast drive could be Last drive” se fokusira na mlade ljude koji su svojim vrsnjacima željeli poslati video i foto poruke, a 30 mladih se ukljucilo u kreaciju promotivnog video spota za kampanju.  Od kampanje “Ne brže od života” i istoimene pjesme iz 1999. godine u Crnoj Gori se veoma malo govori o ovoj temi, a analizirajuci broj mladih žrtava u saobraćajnim nesrećama samo u poslednjih 3-4 mjeseca, mladi ucesnici u saobraćaju mnogo su ugroženiji na putevima nego od aktuelnog virusa.

Pridruzite se i vi kampanji i postavite sliku ili video na socijalnim mrezama sa #Fastdrivelastdrive.

Zahvaljujemo se svim mladima koji su vec uzeli ucesca u kampanji,  iz raznih organizacija, gradova itd, i a posebno grupi Who See za prepoznavanje znacaja ove kampanje i ustupanje pjesme “Put Pasat” za promotivni material, poručuju iz NVO Naša akcija.

Najčitanije