![](https://bokanews.me/wp-content/uploads/2023/12/20231228_120922-002_resize-1.jpg)
Prema nezvaničnim podacima lokalnih turističkih organizacija, u Crnoj Gori je 28. decembra boravilo 21. 380 turistia što je 81,22 odsto više u odnosu na isti period 2019. godine, kazala je agenciji Media Biro predstavnica Nacionalne turističke organizacije Crne Gore (NTOCG) Milena Vujačić. Prema njenim riječima u crnogorskim hotelima odmara oko 7. 744 gostiju što je, kako je naglasila, oko 9 odsto više u odnosu na prethodnu godinu, odnosno 50 odsto više u odnosu na 2019. godinu.
Tokom decembra mjeseca NTOCG je realizovala kratku anketu turističke privrede, a rezultati iste su pokazali da privreda ima visoka očekivanja od zimske turističke sezone i da su najave na dobrom nivou.
„Tokom ovog vikenda očekujemo rast u broju turisti shodno trenutnim najavama. 82 odasto ispitanika je reklo da su zadovoljni najavama, dok 18 odsto njih u tom trenutku nije bilo zadovoljno najavama. Oko 41 odsto njih je kazalo da očekuju da će sezona biti bolja od 2019. godine, a 13 odsto njih da će sezona biti u rangu 2019. godine“, kazala je Vujačić.
Programi lokalnih turističkih organizacija privući će veliki broj gostiju, smatra ona.
![](https://bokanews.me/wp-content/uploads/2023/12/Milena-Vujacic._resize.jpg)
„Ove godine oni nam zaista donose odlične izvođače, poput Bijelog Dugmeta, Severine, Lepe Brene, Željka Joksimovića, Marije Šerifović.. Tu su i druge manifestacije, poput Kolašin Winter Art Festivala, koji gostima sjevera pružaju dodatni sadržaj.
Usljed nedostatka sniježnih padavina prethodna sezone počela je tek 21. januara. Kada je riječ o ovoj godini vremenske prognoze ulivaju nadu, pa se očekuje da će skijaška sezona početi ranije.
„Pored regiona, gdje smo imali promociju u Beogradu, Novom Sadu, Sarajevu, Dubrovniku, Splitu, Prištini i Tirani, outdoor kampanju u Ljubljani, uzeli smo učešće na Svjetskoj turističkoj berzi u Londonu, organizovali događaje za medije u Hamburgu i Beču i imali odličnu medijsku prisutnost u njemačkim, belgijskim, poljskim, francuskim medijima i šire. Pred nama već plan intezivnih promotivnih aktivnosti za narednu godinu“, poručila je Vujačić.