14.8 C
Kotor

Slušaj online radio

NTO: Veliko interesovanje za Crnu Goru na sajmu u Parizu

NTO u Parizu

NTO CG je iskoristila priliku da u okviru programa sajma održi i kratke prezentacije i predstavi nekoliko turističkih proizvoda koji su novi za ovo tržište, između ostalog, prezentovana je žičara Kotor – Lovćen, Ski centar Kolašin i panoramski putevi Crne Gore



Nacionalna turistička organizacija Crne Gore (NTO CG) je učestvovala na Međunarodnom sajmu turizma IFTM Top Resa 2023, koji se održao u periodu od 3. do 5. oktobra u Parizu.

– Riječ je o jednom od najznačajnijih sajmova na tržištu Francuske, koji svake godine posjeti preko 30 hiljada profesionalaca iz oblasti turizma i oko hiljadu predstavnika medija, te je učešče na sajmu bila jedinstvena prilika za promociju Crne Gore na ovom emitivnom tržištu. O uspješnosti učešća NTO CG na sajmu, koji se organizuje u B2B formatu, govori održanih 35 sastanaka sa predstavnicima turističke industrije iz Francuske, kompanijama kao što su: easyJet, Transavia, Amatera, Carrefour, Voyamar, Worldia, Arts et Vie, saopšteno je iz Nacionalne turističke organizacije.

Direktorica NTO CG dr Ana Tripković Marković iskazala je zadovoljstvo povodom velikog interesovanja značajnih turoperatora, te istakla da tržište Francuske spada u red prioritetnih tržišta. Ona je poručila da su svi participanti imali veoma zapažene sastanke, te se nada da će pored individualnih putovanja, Crna Gora imati sve veći broj organizovanih dolazaka.

– Crna Gora ima dosta prednosti u odnosu na konkurentske destinacije, što pokazuju odlični podaci koje bilježimo. Tržište Francuske u kontinuitetu bilježi rast, u 2022. godini je udvostručen broj dolazaka u odnosu na 2021. godinu. Dobar trend nastavljen je i ove godine. Raspolažemo sa podacima zaključno sa julom ove godine kada je ostvareno 51 hiljada dolazaka i 220 hiljada noćenja, što je rast od 33 odsto u broju dolazaka i 36 odsto u broju noćenja. Što se tiče dolazaka ove godine, poredeći sa istim periodom 2019. godine imamo rast od čak 16 odsto. Tržište Francuske spada u red prioritetnih tržišta i NTO CG u kontinuitetu sprovodi brojne aktivnosti. Ove godine imali smo online kampanje, ali i kampanje uživo, u narednom periodu planiramo brojna studijska putovanja novinara, blogera, influensera, turoperatora, dok od naredne godine kroz digitalne kanale promocije, planiramo jednu ozbiljnu, intenzivnu kampanju na najznačajnijim društvenim mrežama, kao i posjete brojnih influensera, poručila je Tripković Marković.

NTO u Parizu

Da je ovaj sajam izuzetna prilika da se promoviše destinacija, uspostave novi kontakti i osnaže veze između ove dvije zemlje, smatra ambasador Crne Gore u Francuskoj Ivan Ivanišević. Prema njegovim riječima, ovogodišnje učešće na sajmu Top Resa bi moglo da proizvede konkretne efekte za narednu turističku sezonu.

Strateški partner NTO CG, nacionalna avio kompanija Air Montenegro, ističe da im je učešće na sajmu Top Resa izuzetno značajno zbog velikog broja upita od agencija iz Francuske.

– Imamo podatak da je na Budvanskoj rivijeri bilo 30 odsto više francuskih turista nego prošle godine i samim tim imamo veliki broj upita od mnogih agencija u Francuskoj. Da bi odgovorili tom broju upita morali smo povećati broj rotacija za Nant i Pariz. Tako da ćemo, umjesto dva leta nedjeljno koja smo imali ove godine, sljedeće godine imati četiri leta nedjeljno, u periodu od aprila do kraja oktobra. Top Resa se jako dobro pokazala, ne samo da se upoznamo ili unaprijedimo saradnju sa već postojećim partnerima, nego da se sretnemo i sa dodatnim agencijama koje su slale upite ove godine za narednu sezonu i da odgovorimo na njihove upite time što ćemo povećati broj letova za Pariz, Nant i Lion, kazala je predstavnica nacionalne avio kompanije Air Montenegro, Tatjana Babović.


Baner Luštica bay 330x250

Najčitanije