Javno preduzeće Morsko dobro raspisalo je javni poziv za zakup 58 kupališta u Boki Kotorskoj i Budvi. Minimalni godišnji zakup kupališta u Boki Kotorskoj kreće se od 3.800 do 8.267 eura
U kotorskoj opštini javni poziv je raspisan za 15 kupališta, u Tivtu za devet, a u Budvi za 12.
Na nadmetanju mogu učestvovati isključivo ponuđači koji otkupe tendersku dokumentaciju, a to mogu učiniti svakog radnog dana u Javnom preduzeću u Budvi, kod ovlašćenog lica od 10 do 15 sati do 26. marta do 15 sati.
Ponude se dostavljaju 27.marta do 11 sati, a otvaranje je zakazano sat kasnije.
Izabrani ponuđač je dužan da u roku od 15 dana od konačne odluke o izboru najpovoljnije ponude zaključi ugovor o korišćenju morskog dobra.
Mapa
Zakup kupališta sprovodi se prema izmjenama i dopunama Plana objekata privremenog karaktera u zoni morskog dobra za period 2013-2015. god. koje je donijelo Ministarstvo održivog razvoja i turizma.
Opština Tivat uskoro će sa kompanijom Adriatic Marinas-Porto Montenegro potpisati ugovor koji podrazumijeva obavezu angažovanja pripadnika i tehničke opreme opštinske Službe zaštite i spašavanja na poslovima protivpožarnog obezbjeđenja marine i naselja Porto Montenegro. Tu uslugu, kako je ranije najavljeno iz rukovodstva lokalne uprave, Porto Montenegro će godišnje Opštini Tivat plaćati 40 hiljada eura.
„Ugovor o poslovno –tehničkoj saradnji sa kompanijom Adriatic Marinas po pitanju angažovanja ljudi i sredstava Službe zaštite nije potpisan. U toku su aktivnosti oko ugovaranja privremenog vršenja dežurstva (24 časa dnevno sa potrebnim brojem izvršilaca i vozilima za vršenje istog) u kompleksu Porto Montenegro.“-kazao je menadžer Opštine Tivat Zoran Petranović.
On je kazao da Služba zaštite trenutno ima 12 pripadnika, a da po sistematizaciji treba da ima njih 18, „predviđena je mogućnost dopunske popune zboge povećanog obima posla za potreban broj izvršilaca na određeno vrijeme, u skladu sa pravovremenom procjenom.“
Zbog toga je nedavno raspisan konkurs za dva izvršioca na neodređeno vrijeme, te za njih još 4 na određeno vrijeme – do kraja godine.
„Ovo iz razloga mogućeg potpisivanja ugovora sa Adriatic Marinasom.“ – pojasnio je Petranović.
Iako su opštinski zvaničnici ranije govorili da se ugovor odnosi samo na obavezu protivpožarnog obezbjeđenja budućeg helidroma u elitnoj tivatskoj marini i nautičkom naselju, menadžemnt Porto Montenegra, kako je nezvanično potvrđeno, namjerava da tivatskoj Službi zaštite kroz ovaj ugovor, nametne obavezu da protivpožarno obezbjeđuje čitav kompleks u većinskom vlasništvu kanadskog milijardera Pitera Manka. Spisak obaveza koje će za 40 hiljada eura godišnje u Porto Montenegru obavljati tivatski vatrogasci i koji će biti sastavni dio ugovora, piše nekadašnji pomoćnik ministra unutrašnjih poslova za vanredne situacje i civilnu zaštitu dr Zoran Begović. On je, odmah nakon što je 2013 penzionisan iz državne službe, angažovan kao stalni stručni konsultant u Porto Montenegru za koji je prethodno Begović, kao pomoćnik ministra MUP-a, godinama potpisivao i odobravao Mankovoj kompaniji razne zahvate na prostoru bivšeg Arsenala koji su se ticali manipulacije sa opasnim materijama, formiranja postrojenja i veza za ukrcaj goriva na jahte, te protivpožarnog obezbjeđenja cijele nove marine.
Jedino protivpozarno obezbjedjenje Porto Montenegra
Prema važećem Zakonu o zaštiti i spašavanju, kompleks kakav je Porto Montenegro mora da ima vlastitu dobro opremljenu Službu zaštite, na čemu MUP dok se tim poslovima bavio Begović, nikada nije insistirao. Iako u njoj boravi skoro 300 jahti od kojih su neke veličine omanjeg kruzera, a marina ima i pumpu za snandijevanja brodova gorivom i tankove kapaciteta 900 tona dizela, Porto Montenegro ne raspolaže nikakvim protivpožarnim obezbjeđenjem osim jedne stare vatrogasne cisterne naslijeđene još od bivšeg Arsenala i jednog gumenjaka koji, osim natpisa „Fire Boat“, nema nikakvu opremu za gašenje požara. Stoga su Mankovi menažeri pronašli mnogo jeftinije riješenje – da za nekoliko desetina hiljada eura godišnje angažuju Službu zaštite i spašavanja Opštine Tivat, umjesto da kupuju skupu opremu, protivpožarna vozila i zapošljavaju sopstveni dodatni kadar. Tivatski gradski oci ovo su spremno prihvatili iako ovaj aranžman podrazumijeva da će, u slučaju bilo kakve štete, a ona se u marini i ultraluksuznom naselju može mjeriti samo milionima eura, grad Tivat sutra iz svog budžeta plaćati odštetne zahtjeve osiguravajućim kućama koje ga budu tužile zbog (ne)adekvatnog reagovanja njegove Službe zašpite i spašavanja u privatnom kompleksu Pitera Manka.
Kompanija Azmont, koja u Kumboru gradi luksuzni turistički kompleks Portonovi, uklonila je najstariji spomenih vazduhoplovcima podignut na prostoru bivše Jugoslavije, prenosi Dan.
Šta će azerbejdžanska kompanija, koja 2013.godine obećala da će se sa dostojnom pažnjom odnositi prema spomeniku uraditi sa njim ostaje nepoznato, jer je ulaz na prostor bivše kasarne „Orjenski bataljon“ onemogućen novinarima, a na telefonske pozive upućene kompaniji niko ne odgovara. Naime, dolaskom novog rukovodstva kompanije Azmont, na čelu sa Metinom Guvenerom, prije 45 dana, ovo gradilište postalo je najzatvoreniji projekat.
Ono što smo nezvanično saznali od zaposlenih koji su upućeni u projekat, jeste da spomenik nije smetao izvođenju radova. Od zaposlenih saznajemo da je spomenik star preko 70 godina rastavljen i uklonjen, a prema urbanističko-tehničkim uslovima koje je investitor dobio on je morao biti sačuvan, a njegovo demontiranje ili izmještanje nije bilo predviđeno.
Podsjetićemo da se na ovom memorijalnom obilježju nalaze imena 28 hidropilota, izviđača i mehaničara Treće hidroplanske komande Pomorskog vazduhoplovstva Kraljevine Jugoslavije koji su stradali u službi.
Od kolikog je značaja ovo spomen obilježje govori i podatak da je ne tako davno grupa vazduhoplovnih stručnjaka i entuzijasta sa područja cijele bivše Jugoslavije pokrenula akciju spasavanja i obnove spomenika u Kumboru.
Spomenik pilotima – Foto Radio Herceg – Novi
Tada je Aleksandar Kolo, dokumentarista Muzeja vazduhoplovstva u Beogradu, kazao da bi svaka zemlja na svijetu spomenik, koji je od značaja za više država, stavila pod zaštitu, a ovdje je na sceni njegovo postepeno uništavanje. On je poručio da je ukoliko Crna Gora ne može, neće ili ne želi, srpski Muzej vazduhoplovstva spreman da snosi troškove da se vrijedno memorijalno obilježje iz Kumbora prenese, obnovi i izloži u Beogradu.
Iz kompanije Azmont su 2013.godine uputili saopštenje da će se postarati da spomen obilježje stradalim pilotima ostane na mjestu, te da će se sa najvećim uvažavanjem i pažnjom odnositi prema objektu.
Spomenik
„ Azmont će se postarati da spomen obilježje stradalim pilotima ostane u Kumboru. Prvi koraci u očuvanju spomenika su već preduzeti pa je rezervacija ovog obilježja već obavljena i on je uključen u odobrene planove. Kompanija će takođe angažovati istoričare, kako bi se popisali svi detalji, dokumentovali i sačuvali od zaborava svi istorijski aspekti i tako predstavljali sastavni dio ovog memorijalnog obilježja“ – navedeno je tada u saopštenju za javnost iz kompanije Azmont.
U sklopu redovnih aktivnosti na pripremi za predstojeću ljetnju sezonu na aerodromu Tivat u kasnim poslijepodnevnim satima održana je interna vježba koja je za scenario imala suočavanje sa vanrednom sigurnosnom situacijom u jednom od vazduhoplova.
Za sprovođenje ove kontradiverzione vježbe, kao „glavni glumac“ poslužio je avion tipa „embraer E-195“ crnogorske kompanije Montenenegroairlines, a u planiranim aktivnostima osim svih aerodromskih službi, učestvovali su i pripadnici Sektora granične policije, tim pirotehničara Specijalne antiteroristočke jedince MUP-a, Kontrola letjenja SMATSA, pripadnici Uprave carina i kompanije Montenegroairlines.
„Vježba koju smo uradili u sklopu priprema za sezonu i redovnih postuaka zanavljanja licenci i obnove specijalistčkih znanja osoblja, odrađena je vrlo profesionalno i po svim procedurama koje predviđa scenario za ovaku vrstu vanrednih događaja.“- ocijenio je direktor najprometnijeg crnogorskog aerodorma, mr Ranko Bošković.
Mlada gitaristkinja iz Kotora Nađa Janković osvojila je još jedno veliko međunarodno priznanje osvojivši prvo mjesto na prestižnom takmičenju klasične gitare u Beogradu “GAF 2015 Beograd” – Guitar Art Festival 2015.
Takmičenje je održano od 10 – 15. marta 2015. godine.
Janković je izvela četiri kompozicije, “Varijacije na Mocartovu temu” – Fernando Sor, “Torija” – Federiko Moreno Torroba, “El colibri” – Julio Sagreras i “Karneval u Veneciji” – Francisko Tarrega, i osvojila ukupno 94,45 poena.
Od početka školske godine Nađa Janković, učenica VI razreda Muzičke škole “Vida Matjan”, osvojila je i dvije prve nagrade u Bukureštu i Zagrebu.
Pred njom je svakako sjajna muzička budućnost na ponos škole, grada i države, kaže se u saopštenju Muzičke škole iz Kotora.
Već tradicionalno „Match Race” takmičenje u jedrenju u organizaciji Porto Mon tenegro Yacht Club-a, održaće se vikend, od 20. do 22. marta na jedrilicama klase BLU26.
“Ovo takmičenje predstavlja dobru šansu za sve lokalne jedriličare da odmjere snagu sa profesionalnim evropskim timovima, a rok za prijavu bio je 13. mart. Pored novčanih nagrada, pobjednički tim dobija i besplatno učešće na Inter Club Match Race-u, koji će biti održan od 17. do 19. aprila.”- saopšteno je juče tim povodom iz Porto Montenegra. Po prvi put u Crnoj Gori, ovo Match Race takmičenje se održava na visokoj skali, koje je jedriličarima poznato kao grading form 3 što znači da će se učestvovanje na regati bodovati na ISAF listi (listi Međunarodne jedriličarske federacije).
“Match race”, odnosno tzv. dvobojsko jedrenje iz godine u godinu u Tivat dovodi sve bolja jedriličarska imena. Ove godine na regati će učestvovati poznati hrvatski jedriličar Tomislav Bašić koji je rangiran kao 18. na svjetskoj Match Race ljestvici. Pored njega, na regati će učestvovati još nekoliko imena koja su upisana ISAF (International Sailing Federation -Međunarodna jedriličarska federacija) tabeli.
Regata
Po drugi put, ovogodipni tivatski Match Race će uljepšati ženska posada iz JK “Frapa” iz Rogoznice kod Šibenika, koja se moze pohvaliti sa skorašnjim uspjehom. Naime, ova posada koju čine pripadnice ljepšeg pola, na čelu sa skipericom Tihanom Tadinac, pobjednice su prve hrvatske ženske regate “Povjesni mediteranski skup žena” koja je održana prethodne subote u viškoj luci, u organizaciji viškog Jahting kluba “Hoste”.
Porto Montenegro Yacht Club će na tivatskoj regati imati i svoj tim koji će uz jaku konkurenciju imati i privilegiju, da se nadmeće uz velika imena svjetskog jedriličarstva.
Takmičenje će suditi internacionalne sudije Neven Baran (Hrvatska) i Lorenz Walch (Njemačka).
Prva trka vertikalni kilometer u CrnojGori “KOTOR VERTICAL EXTREME“ u organizaciji AK „Niskogorci“ i NVO „Orjen Outdoor“, održana je proteklog vikenda u Kotoru.
Dužina staze je 2,8 km dok je visinska razlika nešto veća od 1000 m. Trčalo se iz Kotora (Stari Grad), sa 2 m nadmorske visine do Pestingrada (Vrh) 1009 m.
Startovalo je ukupno 37 takmičara, 32 u muškoj i 5 u ženskoj konkurenciji i svi su sa uspjehom završili trku.
Učestvovalo je 4 tamičara iz Rusije, 4 iz Srbije, 3 iz Hrvarske kao i iz većine gradova Crne Gore.
Prva 3 muški:
Janko Gardović 1985 Crna Gora AK “NISKOGORCI” 41:25
Dušan Milošević 1984 Crna Gora TK “PODGORICA” 48:50
Aleksandar Domazetović 1985 CG AK “NISKOGORCI” 49:07
Prve 3 žene:
Miluša Bošković 1983 Crna Gora IND 1:10:55
Lidija Vukić 1981. Crna Gora SRK “MAMULA” 1:22:37
Ana Matijaš 1988 Hrvatska TKK “STRKA” 1:29:07
JUNIORI – POSEBNA POHVALA – Otac pratnja
Andrija Vasiljević 5 godina
Đorđe Vasiljević 6 godina
PROŠLI KOMPLETNU STAZU ZA MANJE OD 2 SATA
Održana prva trka vertikalni kilometer u CG
“Želimo da se pohvalimo veoma uspješnom organizacijom ove trke, i mislimo, a I po licima ljudi koje smo gledali, i komentarima koje smo čuli poslije trke i zaključujemo da smo uradili nešto baš veliko čega ćemo biti svjesni tek narednih dana. Staza je bila markirana trakom za označavanje od početka do kraja najkraćom i najsigurnijom rutom , tako da su svi učesnici stigli bez većih problema do cilja, a i bile su postavljene visinske granice na svakuh 200 mnv. Ovog događaja, trke, nebi bilo da nije bilo i ljudi koji su bili tu sa nama na stazi i pazili da ni jedan detalj ne smije da se proviče. Posebno hvala Hayley Wright, Draganu Jovanoviću, Danilu Brajoviću koji su pored sebe dali na raspolaganje i sve sboje “resurse” kojima su mogli podržati ovu trku. Naravno veliko hvala i svim ostalim volonterima koji su bezrezervno pružili pomoć u svim segmentima trke, i pozitivnom energijom napravili ovu trku jedinstvenom. Hvala “Vjevericama” koje su na cilju pozdravile i dale podršku svim trkačima koji su učestvovali. Hvala Opštinama Kotor i Herceg Novi, turističkoj organizaciji Kotor, Reklame „Svijet“, DOO „Škorpion“, „Katunjanin“ DOO .
Održana prva trka vertikalni kilometer u CG
Na kraju hvala svim trkačima koji su danas učestvovali na trci. Hvala svima koji su došli iz Rusije, Srbije Hrvatske i dosta gradova Crne Gore. Hvala Vam jer ste ovu trku učinili veličanstvenom!” kaže se u sopštenju organizatora.
Na kraju je za sve učesnike bio organizovan pasta party na jednom guvnu na Krstac, kao i prevoz za sve učesnike nazad u Kotor
Predsjednik opštine Herceg – Novi, Nikolа Gojković sа sаrаdnicimа u petаk je posjetio poluostrvo Lušticа. Po njegovim riječimа obišli su lokаlitete nа Luštici gdje investitori nаjаvljuju grаdnju turističkih kompleksа a rаzgovаrаli su i sа mještаnimа o njihovim problemimа.
„Obišli smo lokаciju Donji Klinci nа kojoj britаnskа kompаnijа „Nord stаr“ nаmjerаvа dа grаdi dа bi vidjeli koliko će sа stаnovištа infrаstrukture, tаj projekаt biti zаhtjevаn. Opštinа Herceg-Novi imа obаveze preuzete ugovorom sа investitorom dа rješi pitаnjа vodosnаbdjevаnjа i putne infrаstrukture zа ovаj dio Luštice “ kazao je Gojković.
U razgovoru sa mještanima istaknuti su problemi koji već godinama muče stanovnike poluostrva.
„Tаmo je ostаlo mаlo stаnovnikа, аli njimа se morа posvetiti posebnа pаžnjа. Kаko smo imаli prilike dа čujemo, аktuelni problemi su orgаnizovаnje vаtrogаsne službe pogotovo u ljetnjim mjesecimа, mada je sаrаdnjа sа Vаtrogаsnim društvom u Rаdovićimа dobrа.
Luštica
Problem elektrosnаbdjevаnjа u posljednje vrijeme je mnogo mаnje izrаžen. Mještаni su nаm kazali dа imаju problem sа nаrušаvаnjem jаvnog redа i mirа te dа imа dostа i krаđа . Morаmo i tа pitаnjа dа sаgledаmo sа službаmа bezbjednosti u Tivtu i Herceg-Novom i dа predložimo neko rješenje. Mještаni trаžа dа tokom ljetа nа Luštici bude stаlno prisutаn jedаn komunаlni prolicаjаc koji bi kontrolisаo komunаlni red posebno u oblаsti čistoće. Mislim dа ćemo morаti i to dа ispoštujemo.
Aktuelаn problem Luštičаnа je i prevozа đаkа do škole u Rаdovićimа. Svаkodnevno se 36 đаkа prevozi аutobusom koji nije bаš zа tu nаmjenu. S obzirom dа je bezbjednost djece nа prvom mjestu morаju se preispitаti ugovori sа prevoznikom“ – kazao je predsjednik Gojković.
Predsjednik sa svojim saradnicima susreo se sа mitropolitom crnogorsko – primorskim Amfilohijem Rаdovićem jer je togа dаnа na Luštici održаn skup nаmjesništvа kotorskog i hercegnovskog kome su prisustvovаli svi sveštenici sа ovog područjа.
Direktor Županijske lučke uprave Dubrovnik Željko Dadić izvijestio je župana Nikolu Dobroslavića o početku sezone sidrenja kruzera u akvatoriju ispred povijesne jezgre Grada.
Naime, na sidrište ispred Porta protekle sedmice našao se prvi ovogodišnji kruzer „Berlin“ koji je doveo 367 putnika.
Dadić je Dobroslaviću naveo da je u 2015. godini najavljeno 128 dolazaka brodova na sidrište ispred Porta. Brodovima će doći preko 50 tisuća putnika. To je gotovo 30 posto veći broj dolazaka brodova u odnosu na 2014. godinu kada ih je bilo 96.
Do kraja mjeseca se očekuje još jedno uplovljavanje broda „Berlin“ dok se češća uplovljavanja očekuju nakon Uskršnjih blagdana i nakon početka predsezone.
Prema novom Zakonu o lokalnoj upravi, Opština Tivat je sredinom januara za menadžera opštine imanovala diplomiranog ekonomistu Zorana Petranovića.
Petranović je bio dugogodišnji komercijalni, a potom i generalni direktor HTP „Primorje“ Tivat, izvršni direktor trgovačke firme „Mješovito“ iz Herceg Novog, menadžer tivatske poslovnice, odnosno filijale Crnogorske komercijalne banke u Kotoru.
Boka News: Možete našim čitaocima približiti funkciju menadžera opštine?
Petranović: Svako uspješno preduzeće ima ljude koji razvijaju i vode biznis, tako i opština treba nekoga ko će taj biznis razvijati i usmjeravati dalje, to je menadžer opštine. Djelovanje menadžera prevashodno se odnosi na planiranje, učestvovanje u izradi i donošenju razvojnih projekata opštine Tivat, stvaranje uslova za nove investicije te u tom smislu vodimo razgovore o izradi višegodišnjeg investicionog plana koji bi trebao da bude jedan osnovni dokument razvoja i investiranje Opštine Tivat u narednom petogodišnjem periodu. Kao menadžer opštine za svoj rad sam direktno odgovoran gradonačelniku.
Jedna od mojih dužnosti je da stvaram uslove za ekonomski razvoj malog i srednjeg biznisa, za uklanjanje biznis barijera i u tom smislu moje je mišljenje da se pokuša mali i srednji biznis u Tivtu ojačati. Svjedoci smo da je nekoliko jakih privrednih subjekata, industrijskuih subjekata u Tivtu ugašeno, kao što je Remontni zavod “Sava Kovacevic”, kao što je “Račica” i tako dalje, gdje je radilo vise od hiljadu radnika. Nakon toga su ralizovani neki projekti u turizmu koji nijesu zaposlili ni blizu toliko radnika koliko je radilo tada i da je stopa nazaposlenosti u našoj opštini nesto preko 14%, odnosno nešto iznad prosjeka u Boki. Možemo reći da se mali i srednji biznis koji se potencira na cijeloj teritoriji Crne Gore, u našoj opštini nije zaživio i nije u dovoljnoj mjeri razvijen.Već radimo na tome da pokušamo određenim mjerama i sugestijama razvijati mali i srednji biznis.
Tivat
Boka News: Po novom investicionom planu gdje vidite Tivat u narednom peridu?
Petranović: U Tivtu su se desile i dešavaju se krupne investicije u oblasti turizma. Strani investitori su tu, Luštica Bay, Porto, Katar Diar, tako da je u tom dijelu privlačenja stranih investitora značajan posao odrađen. Ono što je ostalo i na čemu opština Tivat treba da radi je poboljšanje infrastrukture u prvom redu. To je saobraćajna infrastruktura, vidimo u kakvom su stanju putevi u našem gradu, završena je javna rasprava i usvojen je elaborat o regulisanju parkinga u centru grada, kao i ostali projekti koji bi trebali da povećaju kvalitet usluga.
Opština Tivat je u tom pogledu napravila određene iskorake koji je svrstavaju u red najrazvijenijih opština u Crnoj Gori. U prvom redu mislim na izradu planske dokumentacije. Tivat je usvojio Prostorni plan opštine, to je prvi plan koji je donjet u okviru svih opština u Crnoj Gori, i na osnovu njega su donjeti detaljni urbanistički planovi za najveći dio teritorije Tivta. U tom dijelu su stvoreni opšti uslovi za investitore.
Ono što je limitirajuće jeste da osnovne lokacije koje opština Tivat ima, nijesu njeno vlasništvo. To su uglavnom bivši objekti Vojske Jugoslavije koje su pripali državi Crnoj Gori, dakle, Vlada raspolaže sa njima, ili su objekti u zoni Morskog dobra. Te lokacije su obuhvaćene planskom dokumentacijom, ali opština Tivat nema ingerencije da vodi konkretne razgovore. Ima mogućnost predlaganja Vladi u smislu kandidovanja tih lokacija i stvaranje uslova da se investitori pronađu, ali neposredno ne može da vodi razgovore.
Zoran Petranović
Lokacija Ostrvo cvijeća je u nadležnosti Ministarstva finansija i Mitropolije crnogorsko-primorske. U tom dijelu je napravljena državna studija o lokaciji, isto se odnosi i na Župu, dakle planska dokumentacija je završena, međutim, opština Tivat osim određenim sugestijama i razgovorima sa vlasnicima tih lokacija, ne može da postigne da se one na određeni način više valorizuju. Slično je i sa lokacijom Svetog Marka gdje projekat stoji i ništa se ne dešava. Trenutno, sa predsjednikom opštine pokušavamo da stvorimo uslove za razvoju sportske infrastrukture u Tivtu, prvenstveno mislim na terene fudbalskog kluba “Arsenal” koji su u dosta lošem stanju . S jedne strane imate Porto Montenegro a sa druge glavni gradski stradion koji već dugi niz godina nije u stanju u kojem bi trebalo da bude. Želimo da povratimo imidž Tivta kao grada koji može da posluži kao baza za pripreme sportskih klubova i vidimo to kao mogućnost da se i preko zime privuku turisti u naš grad.
Buduća autobuska stanica Tivat
Boka News: Autobuska stanica se gradi uskoro i hotel, ali na toj lokaciji je veliko neprmjereno naselje romske i egipćanske (RE) zajednice ?
Petranović: Kao što znate, na staroj Račici je predviđen hotel sa četiri zvjezdice koji će raditi investitor koji je suinvestitor Autobuske stanice, Franca Mesopromet Bijelo Polje i ti radovi bi trebali za par mjeseci da započnu, a samim tim i potreba za rješavanjem problema naselja na samoj Račici. Dobro ste primijetili da postoji sjaj i bijeda koji su nasljeđe nekog vremena koje je za nama i sigurno je da u nekoj bliskoj budućnosti to treba i da rješavamo. Mi trenutno nemamo konkretno rješenje. Vođeni su neki razgovori sa ministrom Numanovićem. Čeka nas taj problem koji treba uskoro da se riješi, a mislim da konkretno rješenje još nije ponuđeno.
Stara Račica
Boka News: Kao menadžer predlažete riješavanje problema i unutar organa lokalne uprave ?
Petranović: Funkcija menadžera nije vezana samo za investicije, ono je vezano za funkcionisanje opštine i samim time i odredjene probleme koje vidim u funkcionisanju gradske uprave, predlažem predsjedniku odredjena rješenja u tom dijelu. Imamo redovne kolegijume koje održavamo sa glavnim administratorom kada razmjenjujemo mišljenja o svim aktuelnim problemima, od inspekcijskih pa do ostalih nadležnosti opštine.