13.4 C
Kotor

Slušaj online radio

Tivat – lokalna uprava podržala snimanje serije “Dug moru”

Tivat – mikophotography montenegro – Sveti Marko

Opština Tivat i Turistička organizacija Tivat podržale su sa 20 hiljada eura snimanje igrane televizijske serije od 12 epizoda “Dug moru”, na teritoriji Tivta i Boke u produkciji Monte Royal Pictures iz Kotora.

Saopšteno je da je Opština Tivat opredijelila 15 hiljada eura iz budžeta za promotivne aktivnosti, a TO Tivat pet hiljada.

“Pored vrhunskog dramskog sadržaja serije i angažovanja eminentnih stvaralaca iz Crne Gore i regiona, opredjeljenje da se podrži snimanje ove serije proisteklo je najprije iz činjenice da su produkcija i autori serije odabrali za snimanje najatraktivnije lokacije Bokokotorskog zaliva, opštine Tivat, prelijepe i iznad svega nesvakidašnje ljepote Luštice. Izborom pomenutih lokacija serija “Dug moru”, će nesumnjivo doprinijeti ne samo promociji turizma, već i promovisanju izuzetne pogodnosti i mogućnosti kada su prirodne ljepote Tivta i Crne Gore u pitanju, što će biti izazov i poziv stranim produkcijama da nađu svoje interese da snimaju u Crnoj Gori”, kazali su iz Opštine Tivat.

Navodi se da se ugovorom o sponzorstvu, produkcija obavezala da lokacije i objekte sa teritorije Tivta i Boke u ovom serijalu predstavi na najbolji mogući način.

“U najavnim i odjavnim špicama biće emitovani najljepši kadrovi iz Tivta i Boke. Produkcija će obezbijediti medijsku kampanju koja će pratiti snimanje serije na najljepšim lokacijama poluostrva Luštica, Tivta i Boke. Kampanja će biti realizovana u štampanim i elektronskim medijima te putem društvenih mreža”, piše u saopštenju.

Tivat – mikophotography montenegro

“Dug moru” je triler-drama od 12 epizoda trajanja po 45 minuta čije emitovanje je planirano tokom marta, aprila i na jesen sljedeće godine.

Produkcija je obavezna da snimi tri posebna reklamna spota Tivta i Boke. U spotovima će učestvovati glumci iz serije među kojima su Dragan Mićanović, Vesna Trivalić, Sergej Trifunović, Nada Šargin, Bojan Dimitrijević, Ana Lečić, Mina Softić (Srbija), Marko Petrić i Uršula Najev i drugi (Hrvatska), Bane Popović, Kristina Stevović, Mišo Obradović, Vule Marković, Pavle Popović, Nikola Perišić, Julija Milačić, Aleksandar Radulović (Crna Gora) i drugi. Ove spotove će u promotivne svrhe koristiti Opština Tivat i TO Tivat.

Očekivanja su da će projekat izazvati veliko interesovanje gledalaca u regionu, a producenti vode pregovore sa vodećom svjetskom kompanijom Netflix o plasmanu serije na svjetsko tržište.

Režiser je Goran Gajić, producentska kuća „Monte Royal“ iz Beograda/Kotora a scenarista Stevan Koprivica u saradnji sa Aleksandrom Radunovićem Popajem i Hajdanom Baletić.

Režiser Goran Gajić, među publikom regiona poznat je po filmu „Kako je propao rokenrol“ kao i veoma popularnim serijama „Vratiće se rode“ i “Oz”.

Serija je u žanru drame sa mitskim elementima, koja su ostala u predanjima do današnjeg dana na prostorima Luštice i Boke Kotorske. Kombinacija žanrova u pričanju tople ljudske priče o roditeljstvu i beskrajnoj ljubavi oca prema kćerci, sestre prema bratu, žrtve koje su oni spremni da podnesu, daju atraktivnost projektu i sasvim je u skladu sa svjetskim trendovima u vrhunskoj igranoj produkciji vodećih TV mreža i kanala: Netflix, HBO, Amazon.

Najčitanije