Turistička organizacija Herceg Novi je prezadovoljna nastupom i postignutim rezultatima tokom predstavljanja na jubilarnom 50. Sajmu turizma u Novom Sadu.
Odlično osmišljenim zabavnim programom i sjajnom pozicijom na sajmu uspjeli smo da ostavimo trag i odskočimo u predstavljanju u odnosu na vrlo jaku konkurenciju. Iskoristili smo na najbolji mogući način odličan strateški položaj, jer smo imali priliku prvi da pozdravimo goste koji ulaze i da ih osim zabavnim programom animiramo i autohtonom hranom i pićem iz hercegnovskog podneblja.
Na našem štandu je realizovana i nagradna igra u kojoj je četiri dobitnika neposrednim izvlačenjem nagrađeno besplatnim smještajem za dvoje u periodu predsezone u hotelima ACD, Azzuro, Fanfani i Hotel Novi. Izvlačenje dobitnika obavljeno je tokom izuzetno interesantnog i dobro posjećenog nastupa Dragoljuba Đuričića i ”Balkanske lavine” koji su uz zvuke bubnjeva i u interakciji sa publikom, na poseban način pozdravili prisutne i podijelili im insrumente posebno osmišljne za ovaj dogadjaj, “šejkere” koje je publika koristila i učestvovala u muzičkom spektaklu. Pored te organizovali smo i dodatnu nagradnu igru u kojoj ćemo dodjeliti 26 besplatnih smještaja u predsezoni, a nagrade će biti izvlačene jednom mjesečno do februara.
Na jednom od najznačajnijih regionalnih sajmova turizma koji se ove godine održao pod sloganom ”Kulturna raznolikost u Dunavskom regionu, spajanje lokalnog, regionalnog i svega onog što predstavlja turističku dopunu kroz regionalnu saradnju i kulturu”, zemlja partner je bila Crna Gora, a Turistička organizacija Herceg Novi predstavila se na zajedničkom prostoru u okviru turističke ponude Crne Gore, kao destinacija koja zahvaljujući geografskom položaju i prirodnim ljepotama predstavlja svoje adute za raznovrstan i sadržajan odmor. Od strane naših suizlagača smo pohvaljeni za stajling i za uniforme koje su jasno asocirale na mimozu što je bio dio poruke i opredjeljenja da se kroz Praznik mimoze što više promoviše i zimska turistička sezona u našem gradu, kao i turističko-promotivna manifestacija sa najvećemo tradicijom na ovdašnjim prostorima.
Ponuđen je raznovrstan promo materijal, a posjetioci štanda su mahom izrazili veliku zainteresovanost za posjetu Herceg Novom kao turističkoj destinaciji.
Održan je veliki broj sastanaka sa turističkim agencijama kojima su ponuđeni posebno pripremljeni aranžmani za predsezonu u našim hotelima i apartmanskim smještajnim kapacitetima. Takođe smo imali značajan broj sastanaka sa predstavnicima turističke privrede Srbije, ali i sa Balkanskom asocijacijom hotelijera(BAHA) sa čijim generalnim sekrtarom Brankom Krivokapićem je veoma konstruktivan razgov imao v.d. direktora TO HN Pavle Obradović . Pored toga obavljen je veliki broj sastanaka sa predstavnicima digitalnih medija u Srbiji, a akcenat je bio na promociji naše web stranice i povećanju svijest o ponudi putem novih medija i socijalnih mreža.
Hercegnovska turistička organizacija nastupila je sa konceptom u čijem centru je turista za kojeg se kreira ponuda zasnovana na savremenim motivima, očekivanjima i iskustvima uz predstavljane tematskih ruta, aktivnog, zdravstvenog, nautičkog, gastro, kao i turizma specijalnih interesovanja.
Predstavnici TO Herceg Novi će već ove sedmice nastaviti sa promovisanjem ponude našeg grada, a sljedeća destinacija je sajam turizma u Riminiju koji se u tom italijanskom gradu održava od 12. do 14. oktobra, saopšteno je iz TO HN.