Na osnovu interesovanja na beogradskom sajmu, ali i cjelokupne geopolitičke situacije, tokom sezone Herceg Novi, Boka i Crna Gora biće jedno od glavnih tržišta kada je region u pitanju, kazao je v.d. direktora Turističke organizacije Herceg Novi Đorđe Stanojlović gostujući u „Novskom jutru“ RTHN.
Strateški cilj u narednom periodu biće promocija događaja koji će što veći broj mladih dovesti u Herceg Novi, ali i produbljivanje saradnje sa lokalnim turističkim organizacijama Tivta i Kotora kroz potpisivanje memoranduma.
Srbija je jedno od glavnih emitivnih tržišta Turističke organizacije, odakle prema podacima dolazi preko 35 % turista svake godine.
Već dugi niz godina traje saradnja turističkih organizacija Kotora, Tivta i Herceg Novog i prema riječima Stanojlovića zajednička promocija na sajmu u Beogradu bila je kruna tog projekta i negdje je zajednička ideja objedinjavanje ponude.