Za podršku marketinškim aktivnostima u turizmu za ovu i prošlu godinu Vlada je namijenila 522 hiljade EUR, od kojih je već raspodijeljeno 520,33 hiljade EUR.
Kako se navodi u izvještaju o realizaciji programa Ministarstva održivog razvoja i turizma i Nacionalne turističke organizacije (NTO), u Program podsticajnih mjera u oblasti turizma za 2019/2020. je uključeno šest mjera podrške.
Tako su za razvoj inovativnih turističkih proizvoda koji obogaćuju turističku ponudu ukupna opredijeljena sredstva za ovu mjeru iznosila 140 hiljada EUR. Na javni poziv pristigao je ukupno 31 zahtjev.
Najveći iznos za tu mjeru dobila je organizacija Durmitor Adventure u iznosu od 11,8 hiljada EUR.
Podrška za razvoj MICE, odnsono kongresnog turizma, iznosila je 42 hiljade EUR. Od toga najveći iznos od 15 hiljada EUR dobio je hotel Regent Porto Montenegro za projekat Private Luxury Forum.
Za organizovanje manifestacija podijeljeno je 105 hiljada EUR, dok je za muzičke festivale dodijeljeno 165 hiljada EUR. Najveći iznos za organizovanje manifestacije bio je tri hiljade EUR i dodijeljen je za nekoliko projekata dok je za organizovanje muzičkih festivala Fabrika iz Beograda za Internacionalnu smotru umjetnost&moda Kotor u iznosu od osam hiljada EUR.
Za unapređenje ponude i podizanje kvaliteta usluga u seoskim domaćinstvima ukupna opredijeljena sredstva za tu mjeru su iznosila 50 hiljada EUR. Na javni poziv stigao je 51 zahtjev, od kojih je 20 odbijeno.
Najveći iznos za tu mjeru dobio je Milomir Đalović za projekat Unapređenje turističke ponude u domaćinstvu Đalović u iznosu od četiri hiljade EUR.
Ukupna opredijeljena sredstva za mjeru – organizovanje udruženja izdavalaca privatnog smještaja iznosila su deset hiljada EUR.