Crna Gora se, zahvaljujući uspješnoj promociji Nacionalne turističke organizacije (NTO), ističe kao atraktivna destinacija za zimski i novogodišnji odmor u slovenačkim medijima.
Slovenački mediji, kao što su Necenzurirano.si, 24.ur, Reporter.si, Gorenjska TV, 24.si, Tranzit.si i Megafon.si koji zajedno broje više miliona posjeta tokom novembra, predstavili su Crnu Goru kao idealnu destinaciju koja kombinuje prirodne ljepote, kulturu i dobru zabavu.
U članku pod nazivom Nezaboravni novogodišnji praznici u Crnoj Gori na portalu Necenzurirano, objavljen je cjelokupan program po gradovima tokom novogodišnjih praznika. Osim toga, navodi se da Crna Gora tokom zimskih mjeseci nudi jedinstvenu kombinaciju muzike, kulture i zimskih aktivnosti.
„Posjetioci svih generacija moći će da uživaju u prazničnoj atmosferi koja će oživjeti svaki kutak države – od spektakularnih koncerata na trgovima i tradicionalnih bazara do jedinstvenih gastronomskih događaja“, navodi se u tekstu koji je objavljen u novembru, kada je portal zabilježio preko 2,2 miliona posjetilaca.
Portal 24.ur je tokom novembra imao oko milion posjetilaca, kada je objavljen tekst o Crnoj Gori sa posebnim akcentom na skijališta i aktivnosti tokom zimskih mjeseci.
„Bez obzira na to da li čeznete za adrenalinskim užicima na sniježnim stazama ili tražite mir u prazničnom okruženju, Crna Gora je idealna destinacija. Na Bjelasici, Durmitoru i Vučju ljubitelji snijega mogu uživati u zimskim sportovima, dok primorski gradovi odišu prazničnim šarmom i nezaboravnim zabavama uz nastupe najvećih muzičkih zvijezda iz regiona. Sve ove čarolije su na dohvat ruke – uz let od samo sat vremena crnogorskom avio-kompanijom Air Montenegro, koja tri puta nedeljno povezuje Podgoricu i Ljubljanu, a cijene kreću već od 70 EUR u jednom pravcu“, navodi se u tekstu pod nazivom Crna Gora, čarolija zime sa nezaboravnim iskustvima.
Reporter.si je u novembru objavio članak pod nazivom Crna Gora je spremna za zimsku turističku sezonu, kada je portal zabilježio oko 1,3 miliona posjetilaca.
„U svim gradovima turisti će biti dočekani sa tradicionalnim novogodišnjim bazarima, festivalima, koncertima, klizalištima i zabavnim parkovima sa bajkovitim sadržajem za najmlađe, kao i bogatom gastronomskom ponudom. Takođe, postoje odlične veze do obližnjih skijališta, gdje su cijene konkurentne u poređenju sa cijenama na evropskim skijalištima“, navodi se u članku.
U okviru promotivnih aktivnosti na slovenačkom tržištu, NTO je tokom novembra u saradnji sa turističkim organizacijama Prijestonice Cetinje, Kotora i Budve održala konferenciju za novinare u Ljubljani, koja je izazvala veliko interesovanje medija i posjetilaca.
U narednom periodu će biti nastavljena intenzivna promocija na tržištu Slovenije, sa ciljem daljeg jačanja prepoznatljivosti Crne Gore kao atraktivne turističke destinacije.