Projekat izgradnje turističkog kompleksa Luštica Bay, predstavljen je tokom septembra u Velikoj Britaniji i Abu Dabiju, a u kompaniji najavljuju da će jesenja sajamska tura biti nastavljena promocijama u Londonu, Geteborgu i Helsinkiju.
Crna Gora kao turistička destinica i Luštica Bay kao 1,1 milijardu vrijedan projekat predstavljeni su u Birmingemu u Velikoj Britaniji na prepoznatljivoj renomiranoj izložbi „A place in the Sun“ koja za britansku publiku predstavlja najveću selekciju ponuda nekretnina u Evropi. Kao jedini projekat iz Crne Gore koji se predstavio na sajmu, Luštica Bay je privukao posjetioce navikle da na izložbama vide prezentacije nekretnina uglavnom iz Španije i Francuske.
„Tri izložbe ovog sajma prošle godine su zabilježile 22,787 posjetilaca kao dokaz da interesovanje za kupovinu nekretnina u Evropi i dalje raste kod britanske populacije. Luštica Bay je predstavljena tokom ove godine na sve tri izložbe ovog organizatora: tokom marta u Mančesteru, na proljeće u Londonu i na posljednjoj u Birmingemu“, saopštila je Nevin Kautri /Nevine Coutry/, marketing savjetnik Luštica Development.
„U Abu Dabiju, Luštica Bay je prezentirana u okviru promocije investicionih projekata u Crnoj Gori koju je povodom obilježavanja decenije nezavisnosti organizovala crnogorska ambasada u Hotelu Hilton. Gosti na promociji su pokazali veliko interesovanje za investiranje u Crnu Goru, kao i za mogućnosti koje ona nudi“, dodala je Kautri.
Luštica Bay će tokom jeseni biti predstavljena na sajmovima i izložbama u Londonu, Geteborgu i Helsinkiju. Crna Gora se pozicionira kao veoma interesantna za skandinavsko tržište zbog mediteranske klime, velikog broja sunčanih dana, umjerene zime i netaknute prirode.