15.5 C
Kotor

Slušaj online radio

Buket nagrada CIM Foruma 2023. u oblasti advertajzinga za kreativce iz Sjeverne Makedonije

Buket nagrada CIM Foruma 2023. u oblasti advertajzinga za kreativce iz Sjeverne Makedonije
Spirkoski i domaćin Bane Žugić

Ukupno deset nagrada CIM Foruma otišle su u ruke Dejana Spirkoskog iz Skoplja, kreativnog direktora velike internacionalne kompanije „Publicis group“ iz Sjeverne Makedonije.  Ovi kreativci zaslužni su za advertajzing članova grupacije „Dojče Telekoma“, a malo ljudi kod nas zna da je ovoga ljeta njihov izbor je „pao“ na glumca Petra Strugara, koji je tako postao aktuelni „brend-ambasador“ Telekoma Crne Gore.

Prvi put „Publicis MK“ dolaze na Forum i -evo pregršt nagrada. Izdvajamo Prvu nagradu kategoriji „Creative use of media“, za kampanju „Smooth On“ koju je kreirala ekipa „Publicis Makedonia“, zatim, u kategoriji „Social media & Influencer“, Prva nagrada agenciji „Saatchi & Saatchi“ Skoplje za kampanju „5G for beginners“, realizovanu za „Crnogorski Telekom“, kao i Nagrada „Special award for social responsibility“ agenciji „Publicis Macedonia“ za kampanju „Skopsko CSR – Our pride, our responsibility“, koja je osvojila još i Prvu nagradu u kategoriji „PR“.

-Naš primarni tim radi za Crnogorski Telekom i iz tog domena smo „pokupili“ pet nagrada, a to je za onu kampanju sa Petrom Strugarom (5G za početnike), a sada ide nova faza te kampanje, kad prođe ljetovanje. Kampanju sa Strugarom u odjeći viteza možete i sada da vidite na televiziji u Crnoj Gori – prva faza je priprema, druga faza je pakovanje i putovanje i treća faza je ljetovanje. Ove godine smo odlučili da Petar Strugar bude „brend-ambasador“ Telekoma Crne Gore, tako da spremamo projekte sa njim uz tim-liderku Jelenu Vekić. Postoji i drugi tim „Publicisa“, koji radi za „Skopsko Smooth“ (pivo) i „Tikveš“ (vina) i on je pokupio nagrade za te projekte (art- direktorka Simona Ničeva, a kreativni direktor te kampanje je Milan Stojanov), objašnjava mladi menadžer.

Okupljanje na Forumu i razmjena kreativnih ideja mnogo im znači.

-Naravno da znači, svako ovakvo okupljanje je dobra šansa da upoznate nove ljude, da proširite poznanstva, da čujete novine iz svijeta medija, advertajzinga, kreativnih industrija… Obožavam ovakve festivale, često posjećujem medijski festival u Rovinju, dugo vremena se održava i Međunarodni advertajzing festival nove Evrope “Golden Drum”,  a mislim da CIM Forum u Kotoru ima potencijal da preraste u veliki regionalni festival. Ima sve te elemente za uspješnu realizaciju: na primorju je, dešava se pred početak sezone, a ima odlične predavače, govornike, panel diskusije…Mislim da će naredne godine biti još bolji, poručuje Dejan Spirkoski.

/M.D.P./

Najčitanije