Feribot “Seo Kyung Island“ najizgledniji je kandidat za ulazak u flotu kompanije Barska plovidba i obnovu trajektne linije Bar-Bari, saznaju “Vijesti” u dobro upućenim krugovima bliskim menadžmentu te firme.
Tročlana delegacija Barske plovidbe je otputovala u Koreju, gdje će pregledati taj 23 godine stari brod koji je trenutno na “pol poziciji” da postane četvrti po redu trajekt koji će ponijeti ime „Sveti Stefan“.
Linija Bar-Bari-Bar praktično je ukinuta minulog vikenda kada se iz Italije u matičnu luku posljednji put vratio aktuelni feribot “Sveti Stefan II”. Veteran star 43 godine je u tehnički jako lošem stanju zbog čega mu klasifikaciono društvo Bureau Veritas nije željelo obnoviti takozvanu klasu, odnosno izdati tehničko svjedočanstvo o sposobnosti za plovidbu u narednih pet godina.
Feribot “Seo Kyung Island“ izgrađen je 1993. u brodogradilištu Union Naval de Levante u Valensiji.
Trajekt od 10.473 bruto-tone dug je 117, širok 21, a gaz mu iznosi 5,4 metara. Krstarećom brzinom od 16 čvorova pokreću ga dva MAN dizel motora ukupne snage 7.174 konja. Brod može da primi do 880 putnika o kojima brinu 34 člana posade. Može se ukrcati maksimalno do 230 automobila.