Na svojoj web stranici kompaniju Blue line predstavljate kao “društveno odgovornu” sa filozofijom transformacije od “putnika kojeg treba transportovati” ka “korisniku kojeg treba opslužiti” sa aspektima pouzdanosti i sigurnosti.
Mještani i gosti Perasta ni u tragovima nisu tretirani u skladu sa vašom promovisanom filozofijom . Skoro mjesec dana ugrožavate njihovu bezbjednost, naročito naših đaka i mještana starije dobi, ne poštujući pravac kretanja ka Kotoru. Nakon prestanka važenja člana 11 Odluke o regulisanju saobraćaja na teritoriji Opštine Kotor U OBAVEZI STE DA PROLAZITE KROZ PERAST, a više naših urgencija nadležnom sekretarijatu Opštine Kotor da izvršavate preuzete obaveze – rezultiralo je jedino nastavkom bezobzirnog ponašanja i besmislenim izgovorima, kaže se u saopštenju Savjeta MZ Perast.
“Član 11. gore pomenute Odluke po kojem tokom turističke sezone vašim autobusima nije dozvoljen ulaz u Perast počeo se primjenjivati 2021.godine. Obnovili smo vozni park električnih vozila koja su besplatno prevozila mještane i goste. Tada kreću vaše žalopojke na MZ Perast i maltertiranja putnika pod izgovorom njihove bezbjednosti. Prihvat putnika vršili ste na jednako nebezbjednom mjestu i nepostojećem stajalištu na magistrali iznad Perasta. Unazad mnogo godina na isto tako nebezbjednim mjestima ugrožavate putnike na magistrali u zatvorenim krivinama u Dražin Vrtu i Ljutoj. Ispada da je problem sa bezbjednošću putnika ostao samo u Perastu. Na tu vašu samovolju i kršenje saobraćajnih propisa prošle godine odgovorili smo organizovanjem besplatnog prevoza đaka i penzionera od Perasta do Risna. Dok smo vam dozvoljavali ulaz radi đaka, oštetili ste nam rampu koju smo na kraju popravili o svom trošku jer je vaša jedina reakcija bila :“ Tužite nas”.
Poenta vašeg tjeranja inata je odsustvo konkurencije i manja zarada tokom ljetnjih mjeseci. Prolaskom kroz Perast stvarali ste saobraćajnu gužvu prihvatom putnika na svakih 100 metara. Omogućen vam je monopol na prevoz putnika u Boki Kotorskoj, a redovno ste subvencionirani od Opštine Kotor. Samo za prevoz đaka dobijate iznos od 10.555€ mjesečno.
Da li Opština Kotor razmišlja o osnivanju svoje kompanije i kupovini autobusa kad bi dobrom organizacijom prevoza brzo isplatila uloženo i doprinijela smanjenju upotrebe ličnih automobila? Ovim bi se doprinijelo rasterećivanju saobraćajnog kolapsa kroz grad. S druge strane, uvrštenje neophodne izgradnje bezbjednih autobuskih stajališta na prilazima Perastu zahtijevano je ove godine Sekretarijatu za investicije Opštine Kotor za 2024. Mi želimo Perast u kome postoji komunalni red i dobro organizovan javni prevoz. Nama ne smeta vaša zarada ali prestanite da igrate monopol sa životima naših mještana. Bacite malo profita, đaoli ga popili”, poručuju iz Savjeta MZ Perast.