8 C
Kotor

Slušaj online radio

Novi letovi iz Birmingema i Londona za više turista iz Velike Britanije

NTO

Crna Gora će od naredne godine letovima biti povezana s Birmingemom i Londonom, što će doprinijeti povećanju broja turista iz Velike Britanije, saopšteno je iz Nacionalne turističke organizacije (NTO).

Direktorica NTO-a, Ana Tripković Marković, kazala je da je novina da je najveći turoperator na tržištu Velike Britanije Jet2holidays i treća po veličini avio-kompanija Jet2com, koja je od ove godine uvela letove iz Mančestera, najavila za narednu godinu uvođenje letova i iz Birmingema i Londona.

„Tako će Crna Gora, od aprila/maja do kraja oktobra, biti povezana sa tri najveća grada u Ujedinjenom Kraljevstvu”, navela je Tripković Marković koja predvodi crnogorsku delegaciju na svjetskoj berzi putovanja WTM 2023 u Londonu.

NTO, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i turističkom privredom, predstavlja crnogorsku turističku ponudu na WTM 2023.

Tripković Marković je kazala da je sajam u Londonu najznačajnija sajamska manifestacija za svjetsku turističku industriju, a za Crnu Goru je posebno važna imajući u vidu da se radi o tržištu od prioritetnog značaja za crnogorsku destinaciju, o čemu govori i veliko interesovanje crnogorske turističke privrede za nastup na tom sajmu.

“Raduje me što je Crna Gora prepoznata od britanskih agenata i uticajnih medija, kao destinacija u usponu, sudeći po primjetno većem interesovanju. Iza nas su intezivne promotivne aktivnosti na tržištu Velike Britanije, koje su rezultirale unaprijeđenim imidžom i dvocifrenim stopama rasta turističkog prometa sa ovog tržišta“, navela je Tripković Marković.

Prema posljednjim podacima Monstata, tokom prvih sedam mjeseci, u kolektivnom i individualnom smještaju ostvaren je rast od oko 30 odsto u odnosu na prethodnu godinu, odnosno rast od oko 23 odsto u odnosu na 2019, kada su u pitanju dolasci sa tog tržišta.

Prema riječima Tripković Marković, rast je prepoznat i od Evropske komisije za putovanja, koja u svom najnovijem kvartalnom izvještaju navodi da je Crna Gora među evropskim zemljama na drugom mjestu po rastu broja turista sa britanskog tržišta u odnosu na 2019. godinu.

„Očekujemo da će se taj pozitivan trend nastaviti i u narednoj turističkoj sezoni, prije svega imajući u vidu najavljene nove avio konekcije”, smatra Tripković Marković.

Izvršni direktor Jet2.com i Jet2holidays, Steve Heapy, kazao je da su još jednom odgovorili na kontinuiranu snažnu potražnju turista i nezavisnih turističkih agenata tako što su proširili svoj program za ljeto naredne godine sa aerodroma u Birmingemu, uz dodatak nove rute do Tivta.

„Vidimo da mnogi kupci žele da rezervišu unaprijed za sljedeće ljeto sa aerodroma u Birmingemu, što je odlična vijest. Kao odgovor na to, odlučili smo da pružimo kupcima i nezavisnim turističkim agentima još veći izbor zahvaljujući lansiranju ove potpuno nove rute za naredno ljeto. Ovo proširenje dodatno jača program za naredno ljeto koji je naš najveći do sada, a znamo da će biti veoma popularan među kupcima i nezavisnim turističkim agencijama širom regiona”, saopštio je Heapy.

Na sajmu u Londonu, Tripković Marković je imala susret sa brojnim predstavnicima medija i turoperatora, te dala intervjue za prestižne britanske medije. Štand NTO-a posjetio je i ministar turizma Saudijske Arabije, Ahmed Al Khateeb.

Analitičar za razvoj u kompaniji EasyJet, Vlad Lizarov je, takođe, posjetio štand NTO i razgovarao sa njenim predstavnicima.

“Vidimo rastuću potražnju za Crnu Goru sa tržišta Ujedinjenog Kraljevstva i Švajcarske. Ovakve aktivnosti Nacionalne turističke organizacije vas čine vidljivijim. Vjerujem da možemo rasti na tržištu Ujedinjenog Kraljevstva i njegovog regiona, kao i širom Evrope”, poručio je Lizarov.

U cilju unapređenja avio dostupnosti i rasta turističkog prometa sa strateški važnog tržišta Velike Britanije, NTO je realizovala intezivnu višemjesečnu promotivnu kampanju u saradnji sa turoperatorm Jet2holidays, koja targetira kako turističke agente, tako i same turiste koji putuju individualno.

Pored toga, u toku je i promotivna kampanja na online i TV kanalima BBC-a, koja ima za cilj podizanje svijesti o Crnoj Gori kao turističkoj destinaciji i privlačenje turista sa tržišta Velike Britanije, ali i cijele Evrope.

Potvrda unaprijeđenog imidža Crne Gore kao turističke destinacije na tržištu Velike Britanije, je i prestižna nagrada Travel Gossip Awards 2023, koju je dodijeljena u martu ove godine u kategoriji Omiljena skrivena destinacija, od turističkih agenata iz Velike Britanije.

“Takođe, najuticajniji britanski mediji kao što su The Telegraph, Daily Mail, The Times, The Guardian, Sunday Times, preporučuju Crnu Goru kao jednu od najljepših destinacija za odmor u Evropi, što govori o sve boljem pozicioniranju Crne Gore na ovom tržištu“, zaključuje se u saopštenju.

Izvor:Mina

Najčitanije