Hotel The Chedi Luštica Bay osvojio je 14 prestižnih globalnih nagrada u 2022. godini, učvršćujući svoju ambiciju da redefiniše legendarno crnogorsko gostoprimstvo.
Zahvaljujući sadržajima i arhitektonskom rješenju svjetske klase, te izvrsnoj usluzi koju pruža gostima, putnici, mediji i privrednici, su za dobitnika prestižnih globalnih nagrada u okviru hotelijerstva izglasali hotel The Chedi Luštica Bay.
The World Luxury Hotel Awards (WLHA), LUXE Global Awards i Haute Grandeur Global Awards su, pored ostalih, oni koji su prepoznali nevjerovatan timski napor u uspostavljanju prefinjenih putovanja gostiju unutar holističke destinacije Luštica Bay. Time je The Chedi na globalnom nivou ponio titulu pobjednika u kategorijama “luksuzni primorski hotel” i “najbolje slikovito okruženje” , te je osvojio nagradu za najbolji “hotelski tim godine” na evropskom nivou.
„Svako priznanje je izuzetno dostignuće za cijeli tim. Dok nastojimo da stvorimo smislene veze, naš cilj je da kreiramo mjesto gde se ova magija dešava. Ali šta zapravo pravi razliku? To je tim. Prethodnih godina, posebno u mjesecima niže sezone, usmjerili smo pažnju na razvoj naših talenata. Od treninga do odlaska naših zaposlenih na radno iskustvo u našim sestrinskim hotelima širom svijeta, činimo sve što možemo da stalno napredujemo kada je u pitanju nivo naših usluga.. To je ono što čini putovanje. Naš kamen temeljac je naš tim. Davanje prostora našim talentima da budu kreativni, da učestvuju, da se angažuju i da se aktivno uključuju u razvoj iskustva naših gostiju, ne samo da ispunjava, već i nagrađuje”, saopštio je Jan Albers, generalni menadžer hotela The Chedi Luštica Bay.
The Spa hotela The Chedi Luštica Bay ove godine je osvojio tri nagrade: evropsku za “najbolji jedinstveni spa centar” (World Luxury Hotel Awards), “najbolji spa centar u Crnoj Gori”( Haute Grandeur Global Hotel Awards) i globalno “najbolji luksuzni destinacijski spa centar” (LUXE Global Awards).
Restoran The Spot nagrađen je u kategorijama “najbolji meni na bazi lokalnih proizvoda” na globalnom nivou, “najbolji hotelski restoran u Evropi”, “najbolji glavni kuvar” – pobjednik na regionalnom nivou, te “najbolji restoran sa autentičnim iskustvom” – pobjednik na svjetskom nivou.