15.8 C
Kotor

Slušaj online radio

Tivat – posjeta na nivou 67 odsto u odnosu na 2019. godinu

Tivat uvala Brdišta- foto screnshoot Beautiful Montenegro

U Tivtu trenutno boravi oko 3,8 hiljada turista, što je na nivou 67 odsto u odnosu na isti period 2019. godinu, saopštila je direktorica tivatske Turističke organizacije (TO) Danica Ćeranić Banjević.

Od ukupnog broja prijavljenih gostiju, 3,75 hiljada je stranih i to naviše iz Srbije, Rusije, Ukraine, Bosne i Hercegovine (BiH), a nakon toga i gosti iz Zapadne Evrope.

Ćeranić Banjević je kazala da i dalje nemaju precizne podatke o broju gostiju za jun, ali da se na osnovu sedmičnih presjeka vidi da je u Tivtu boravilo između 50 i 65 odsto gostiju u odnosu na isti period 2019.

“Najave koje imamo od turističke privrede su dobre, pa se nadamo da će se ovaj trend ostvarenog prometa nastaviti i u narednom periodu”, saopštila je Ćeranić Banjević za agenciju CGNews.

Ona je podsjetila da se i pored dobrih najava za glavni dio sezone ne smije zaboraviti da je fleksibilna politika otkazivanja rezervacija u skladu sa trenutnom epidemiološkom situacijom.

“Nezahvalno je sada govoriti o prognozama, jer gosti mogu da otkažu aranžman samo par dana prije dolaska na destinaciju. Nadajmo se povoljnoj epidemiološkoj situaciji, kako na emitivnim tržištima tako i kod nas”, dodala je Ćeranić Banjević.

Direktorica TO Tivat Danica Ćderanić Banjević – foto Boka News

Prema njenim riječima, Tivat je grad koji je do pandemije koronavirusa bio prepoznat kao mjesto sa velikim brojem dešavanja, pa se dobar program priprema i ove godine.

“Zanimljive programe ove godine će realizovati i Centar za kulturu, a prvi je već 5. jula na Pinama. Takođe, zanimljivi programi, poput smotre mode i festivala Supervain, biće realizovani u Porto Montenegru. Turistička organizacija će, shodno mjerama, ove godine fokus staviti na neke mini događaje kojima će promovisati lokalnu tradiciju“, objasnila je Ćeranić Banjević.

Trenutno je aktuelna kampanja Odmor je u Tivtu i u posljednjih oko 20 dana traje intezivna digitalna kampanja na tržište regiona, kako bi ispromovisali ponudu izdavaoca privatnog smještaja.

„U okviru ove kampanje svi zainteresovani turisti mogu da bukiraju smještaj u nekoliko cjenovnih kategorija. Ponuda važi i za domaće goste, a ponuda apartmana data je na sajtu TO i sadrži fotografije i sve ostale potrebne informacije“, zaključila je Ćeranić Banjević.

Najčitanije