20 C
Kotor

Slušaj online radio

TO Budva predstavila turističku ponudu u Sarajevu

BD u SA

U Sarajevu je danas održana konferencija za medije i predstavnike turističkih agencija iz Bosne i Hercegovine povodom predstavljanja cjelokupne turističke ponude Crne Gore, sa akcentom na predsezonu i manifestacije.

“Tržište Bosne i Hercegovine zauzima treće mjesto po broju dolazaka i ostvarenih noćenja u Budvi i za nas je od velikog značaja, kako zbog brojnosti turista koja se iz godinu u godinu povećava, tako i zbog dobrih susjedskih odnosa, istorijske i kulturološke povezanosti.” – istakla je na danas održanoj konferenciji za novinare u Sarajevu predstavnica Turističke organizacije opštine Budva – Milena Krivokapić i dodala da je Budvu tokom protekle godine posjetilo skoro 46.000 turista sa ovog tržišta, što je 19% više nego 2017, a cilj je da taj broj u 2019. bude još značajniji.

Predstavnici Turističke organizacije Budva, koja je organizator događaja u Sarajevu, pozvali su ovom prilikom sve građanke i građane Bosne i Hercegovine da prvomajske praznike provedu baš u prijestonici crnogorskog turizma koja je tokom tih dana pripremila bogat kulturno – zabavni program u okviru manifestacije “Karnevalske majske večeri” koja traje od 29. aprila do 5. maja.

Značajan događaj, koji se prvi put organizuje u najposjećenijem crnogorskom gradu, očekuje posjetioce i sredinom juna, kada će se održati “Budva Beer Fest” sa brojnim eminentnim muzičkim grupama regiona.

Lijepim dešavanjima u Budvi tokom predsezone i glavne sezone priključili su se i specijalnim aranžmanima budvanski hotelijeri, a srećne predstavnike medija vrijedno su nagradili hoteli: Falkenštajner, Adria, Park i M Club.

Pored Budve, u Sarajevu su svoju turističku ponudu predstavili i Podgorica, Bar, Tivat i Herceg Novi, a predstavnici Nacionalne turističke organizacije istakli su ovogodišnju kampanju pod nazivom “Dobro.Bolje.Domaće” koja poseban akcenat stavlja na gastronomsku ponudu Crne Gore.

Pres konferenciji u Sarajevu prisustvovali su predstavnici više od dvadeset medija među kojima su bili i televizije Pink, Hema, Face, VIP, magazini Gracija, Urban, SNL, Furaj.ba, kao i Dnevni avaz i portali Ekskluziva, RSG, Faktor i dr. Kada je u pitanju regionalna promotivna kampanja Budve, nakon presa u Sarajevu i realizovanih nastupa na sajmovima u Nišu, Banja Luci i Tirani, do početka glavne turističke sezone uslijediće i promotivne aktivnosti u Subotici, Novom Sadu, Kragujevcu i na beogradskom “Manifestu”.

Najčitanije