23.2 C
Kotor

Slušaj online radio

TO Kotor od kampanje “Ljetuj doma” ne očekuje mnogo

 

Ana Nives Radović direktorica TO Kotor

– Ove godine svakako zbog brojnih preporuka i SZO i uopšte načina na koji će se putovati, ne očekujemo veću posjećenost jer i tu dolazi do drugačije politike dolazaka i kada je riječ o gostima sa kruzera i o dolascima avionom, dakle brojni su faktori koji će uticati da ne bude, neću reći gužvi, jer sada govorimo o održivosti i isplativosti – kazala je Radović.

Ove godine, kako je kazala, u septembru i oktobru očekuju ono što je Kotor ima tokom zime.

– Svakako ne velike brojke, ne nešto što će ovu godinu učiniti isplativom, već ono što će im na minimumu omogućiti da ovu godinu završe bez velikih gubitaka ali svakako ne u plusu – kazla je Radović.

Od kampanje “Ljetuj doma” u tom gradu ne očekuju mnogo jer, kako je kazala Radović, domaćih gostiju ima najmanje u Kotoru.

– Kotor jeste atraktivan za obilaske, ali naši ljudi žele plaže i slične atrakcije, pa Kotor može biti zanimljiv za jednodnevne izlete. Nekih dužih rezervacija gostuju iz Crne Gore nema. Očekujemo posjetu restoranima i jednodnevne izlete ali od kampanje ‘Ljetuj doma’ ne očekujemo značajne prihode – istakla je Radović.

Fokus je, kaže, na nalaženju alternatovnih izvora finansiranja.

– Jer boravišna i izletnička taksa kao naši glavni izvori finansiranja, neće biti ni u jednocifrenom procentu u odnosnu na raniji period. Tako da ćemo se okrenuti projektnim aktivnostima i svemu onome što je opterećivalo grašku infrastrukturu. Mnogo više ćemo voditi računa da budemo ‘eko frendli’ destinacija i uradimo prvo projekte za zaštitu biodiverziteta, promociju prirodnog i kulturnog nasljeđa itd, da obezbijedimo novac iz Evropskih fondova koji nam do sada nijesu bili tako dostupni – dodala je Rdaović.

Vidljiviji oporavak turističke privrede Radović ne očekuje za manje od pet godina.

Najčitanije