23.9 C
Kotor

Slušaj online radio

TO Tivat predstavila ponudu grada na sajmu turizma Holiday World u Pragu

Foto TO Tivat

Turistička organizacija Tivat je zajedno sa Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore, a u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama ( Budve, Kotora, Ulcinja, Herceg Novog, Bara, Podgorice i Kolašina ) i turističkom privredom predstavila aktuelnu ponudu grada na Češkom tržištu.

U okviru učešća na međunarodnom turističkom sajmu Holiday World u Pragu koji se održao od 18. do 20. marta, Turistička organizacija Tivat prisustvovala je radionici B2B i uzela učešće na press konferenciji za turoperatore i medije iz Češke i Slovačke koju je organizovala Nacionalna turistička organizacija Crne Gore u saradnji sa nacionalnom avio kompanijom Air Montenegro.

Press konferencija, kojoj su prisustvovali neki od najznačajnijih čeških i slovačkih medija  kao što su Pravo, novinky.cz, Česke Kormidlo, Yaht, Tema magazine i drugi, bila je prilika da predstavnici Crne Gore najave novi direktni let nacionalne avio kompanije Air Montenegro na relaciji Tivat- Prag,  koji će biti uspostavljen za predstojeću sezonu, svakog utorka i subote u periodu od 14. juna do 08. oktobra. Otvaranjem ove linije, otvorile su se nove mogućnosti, koje postavljaju Tivat u jako dobru poziciju za dolazak gostiju sa češkog tržišta.

Na B2B radionici, predstavnici turističke privrede Crne Gore održali su sastanke sa oko trideset turoperatora sa ovih tržišta koji su iskazali značajno interesovanje da uvrste Crnu Goru u svoje programe putovanja za predstojeću sezonu, posebno imajući u vidu novu avio liniju ka Pragu, ali i dobru avio povezanost sa Slovačkom preko Beča.

Radionici je prisustvovali oko 30 predstavnika turoperatora među kojima su Travel Family, Fisher, Kompas, METRED, Hoška Tour, Best Reisen, Tep Tour, Travel Topinka, Viola Travel, EVENtour, Mefico, Cvok, Touristic travel Prague i dr.

Promotivni događaj i crnogorski štand na sajmu Holiday World posjetila je otpravnica poslova Ambasade Crne Gore u Beču, Marija Lakić Barfus.

Foto TO Tivat

Na radionici B2B zajedno sa TO Tivat, uzela je učešće i predstavnica hotela The Chedi Luštica Bay, koja je ovom prilikom uručila poklon vaučer –  vikend u hotelu The Chedi za dvije osobe.

Tržišta Češke i Slovačke imaju veliki potencijal za Crnu Goru kao turističku destinaciju. Tokom 2019. godine našu zemlju je posjetilo oko  23.000 turista iz Češke i Slovačke koji su ostvarili oko 150.000 noćenja, a glavni motiv njihovog dolaska u Crnu Goru su pasivni odmor i opuštanje. Kada je u pitanju Tivat, u 2021.godini zabilježen je rast u noćenjima turista (ostvareno je 4720 noćenja )  sa tržišta Češke ( 22 % više noćenja u odnosu na 2019. godinu).

Ono što je trend jeste da se u poslednje vrijeme opredjeljuju za odmor dužine 4 do 7 dana, i da nisu više zadovoljni samo sunčanjem na plaži, već njihov odmor u sve značajnijoj mjeri podrazumijeva prirodu i aktivnost, pješačenje, biciklizam, posjete kanjona. To su turisti koji uglavnom biraju smještaj u hotelima sa 3* i 4*, a od pojave pandemije korona virusa karakteristična je veća tražnja za privatnim smještajem.

Imajući u vidu unaprijeđenu avio dostupnost za ovu sezonu, činjenicu da je Crna Gora među prvim evropskim destinacijama koje su ukinule COVID potvrde za ulazak u zemlju, ali i to da turisti iz Češke i Slovačke u najvećoj mjeri biraju mediteranske destinacije kao što su Hrvatska, Grčka i Italija, Crna Gora ima veliku šansu da se u narednom periodu pozicionira kao TOP destinacija za odmor na ovim tržištima.

Riječ je o najznačajnijem sajmu turizma, ne samo u Češkoj, već i u cijeloj regiji Srednje Evrope, koji okuplja preko 30.000 posjetilaca i profesionalaca iz turističke industrije Evrope, Afrike i Srednjeg Istoka. Pored značajne posjete turista koji su u potrazi za svojom idelanom destinacijom za odmor, dodatnu vrijednost sajmu pruža i  organizacija B2B događaja pod nazivom MBM Tourism Prague 2021 na kojem turističke organizacije, klasteri, turističke agencije, hoteli i ostali predstavnici turističkog sektora, imaju priliku da održe sastanke sa potencijalnim poslovnim partnerima. Pored Crne Gore, među 700 izlagača iz 42 zemlje, ove godine učestvuju destinacije kao što su Grčka, Španija, Egipat, Izrael, Jordan, Saudijska Arabija, Ujedinjeni Arapski Emirati i drugi.

Najčitanije