11.3 C
Kotor

Slušaj online radio

TO Tivat predstavila ponudu i na sajmu turizma u Minhenu i Pragu

Sajam Prag

Najznačajniji njemački sajam aktivnog stila provođenja odmora u Mihnenu, koji se održavao od 20. do 24. februara, okupio je preko 1300 izlagača iz brojnih zemalja. Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i turističkom privredom, predstavila je turističku ponudu za sve posjetitelje i ljubitelje aktivnog odmora.

Pored promocije turističke ponude na crnogorskom štandu, bio je održan i veliki broj prezentacija u okviru sajma “BR-Showbühne” najgledanije televizije južnog dijela Njemačke, gdje su posjetioci sajma imali prilike da se informišu o mogućnostima za planinarenje, biciklizam, kitesurfing i o drugim outdoor aktivnostima, avanturističkim ponudama i kampovanju koje Crna Gora nudi.

Takođe, u toku trajanja svih dana sajma bio je emitovan video materijal o Crnoj Gori u okviru “Urlaubs kina” na sajmu.

Novitet crnogorske ponude ovogodišnjeg sajma, u okviru kojeg se turistička ponuda mogla još kvalitetnije prezentovati, jeste uvođenje nove avio konekcije Montenegro Airlines-a na relaciji Minhen – Tivat (dva puta sedmično). Još jedna značajna novina za ovu turističku sezonu jeste ulazak najveće avio-kompanije Njemačke Lufthanse na tržištu Crne Gore sa uvođenjem linije od aprila i to jednom nedjeljno iz Frakfurta i Minhena za Tivat.

Kada je u pitanju njemačko tržište, želja za putovanjima ka Tivtu i generalno Crnoj Gori kontinuirano raste. Tokom 2018. godine Tivat bilježi drastičan skok u posjetama turista koji dolaze sa ovih prostora, a imajući u vidu unaprijeđenu avio dostupnost i najave turoperatora za ovu godinu očekuje se i još veći porast broja turista sa ovog tržišta.

Njemačka posjete noćenja
2018 23,048 4,025
2017 14,755 2,158
index 86% 56%

Turistička ponuda Tivta za predstojeću sezonu predstavljena je na jednom od najznačajnijih centralnoevropskih sajmova turizma tj. na 28. sajmu turizma “Holiday World”, koji se održavao u Pragu od 21. do 24. februara.

Zajedno sa Turističkom organizacijom opštine Budva, koja je bila i nosilac organizacije nastupa, ponudu su pored opštine Tivat predstavile i druge lokalne turističke organizacije, poput Ulcinja, Bara, Kotora i Podgorice kao i Nacionalna turistička organizacija Crne Gore.

Sajam Minhen

Na sajmu su se održali brojni sastanci, kako sa predstavnicima Privredne komore Češke (ČSOK) i Jugočeške turističke kancelarije, na kojem je bilo riječi o uspostavljanju saradnje između Crne Gore i Jugočeške regije na polju turizma, te uspostavljanju direktne avio linije, do susreta sa medijima. U okviru ovih sastanaka je predstavljena aktuelna ponuda za predstojeću ljetnju turističku sezonu svih prisutnih gradova, brojne planirane manifestacije, kulturni i zabavni sadržaji, te ponude za aktivan odmor, gdje su obje brošure TO Tivat “Odmaraj aktivno” i “Tivat events 2019” plijenile pažnju svih prisutnih.

Ovom događaju prisustvovali su predstavnici Info biroa i 29 predstavnika čeških medija, među kojima su: Czech Travel Press, The European Weekly – New Europe, Thoma, Karavela, Yacht, časopis Brevnovan, World Travel Media Guild i drugi.

Nakon susreta, priređena je degustacija tradicionalnih crnogorskih proizvoda tokom koje su novinari imali priliku da od predstavnika lokalnih turističkih organizacija i turističke privrede dobiju detaljnije informacije o novitetima i specifičnostima ponude.

Cjelokupan događaj i promociju naše destinacije, kako na štandu, tako i na bini sajma, uveličala je mlada crnogorska solistkinja Dušanka Belada, koja je izvodila obrade crnogorskih izvornih pjesama.

Turističku ponudu Crne Gore u svojim programima nude sljedeći češki turoperatori i turističke agencije: Kovotour Plus, Vitkovice Tours, Valaška, Poznanji i dr. Turistički aranžmani organizuju se u trajanju od osam do petnaest dana. Kovotour Plus će ovog ljeta, u saradnji sa avio kompanijom “Smart Wings” organizovati čartet letove iz Praga, Brna, Ostrave i Pardubice na relacijama ka Tivtu i Podgorici.

U svim vidovima smještaja u našoj opštini u 2018. godini, po statistikama MONSTAT-a u odnosu na 2017. godinu, ostvareno je skoro duplo više dolazaka i noćenja.

Češka posjete noćenja
2018 382 2,793
2017 284 2,011
index 35% 39%

Poznajući navike čeških turista, koji su više fokusirani na kamping turizam i aktivne stilove provođenja odmora, orjentisani više na porodični odmor, Tivat je novom brošurom imao što ponuditi i ostati zapažen.

Na štandu je dogovorena i jedna saradnja kada su u pitanju digitalne marketinške alatke, poput influencing marketinga, koje prate naročito mlađe generacije jer putem društvenih mreža vole da su u toku sa svim dešavanjima i ponudama.

Predstavnici NTO su u ime svih prisutnih izlagaća, uputili tople pozive svim turistima iz Češke, da svoj odmor provedu u Crnoj Gori.

Najčitanije