20.8 C
Kotor

Slušaj online radio

Završena kampanja na graničnim prelazima, “Poveži se sa Crnom Gorom”

Završena kampanja  na graničnim prelazima, “Poveži se sa Crnom Gorom”
Kampanja Poveži se sa Crnom Gorom

Nacionalna turistička organizacija (NTO) i kompanija One Crna Gora, uz podršku Ministarstva unutrašnjih poslova, uspješno su završili kampanju Poveži se sa Crnom Gorom na graničnim prelazima.

Kampanja je obuhvatila dva granična prelaza Debeli brijeg, u trajanju od mjesec, i Dobrakovo, u periodu od 16. jula do 31. avgusta.

Iz NTO-a je saopšteno da je kampanja Poveži se sa Crnom Gorom bila usmjerena na pružanje toplog dočeka turistima uz prigodne poklone i informacije o destinaciji, čime je dodatno unaprijeđeno iskustvo gostiju na ulasku u Crnu Goru.

Tokom trajanja kampanje, turisti su na ovim graničnim prelazima dočekivani uz osvježenje i promo poklone, među kojima su bile i jednodnevne kartice sa pet gigabajta (GB) interneta kompanije One, voda koju je donirala kompanija Aqua Bianca i pokloni koje je pripremila NTO.

Ovaj izraz dobrodošlice bio je ne samo gest gostoprimstva, već i korak ka afirmaciji Crne Gore kao poželjne turističke destinacije u Evropi i svijetu.

Kampanja je, takođe, uključivala i organizaciju nagradne igre, u kojoj su turisti mogli da učestvuju, dodatno ih motivišući da istraže sve što Crna Gora nudi.

Za sam kraj kampanje, NTO, zajedno sa svojim marketing partnerom, kompanijom One, organizovala je poseban doček putnika uz dijeljenje vrijednih i utješnih nagrada.

Najčitanije