Najveći investicioni projekat u turizmu i izgradnji rezidencijalnih sadržaja u Crnoj Gori, projekat izgradnje turističke destinacije Luštica Bay biće predstavljen na više od deset jesenjih i zimskih internacionalnih sajmova čime će biti nastavljena međunarodna promocija turističkog naselja i Crne Gore kao turističke destinacije.
Luštica Bay koja se razvija na tivatskom dijelu poluostrva Luštica biće predstavljena na sajmovima i sličnim događajima u Švedskoj, Ukrajini, Monaku, Velikoj Britaniji, Italiji, Njemačkoj, Kini, UAE i Turskoj.
„Imajući u vidu da je ova godina velika prekretnica u razvoju projekta Luštica Bay, budući da je od ove ljetnje sezone Luštica Bay funkcionalna i operativna turistička destinacija, pored aktivnosti na domaćem i regionalnom tržištu, planirali smo intenzivno učešće na međunarodnim sajmovima, od najvećih do prisustva na posebno osmišljenim događajima na marginama ovakvih manifestacija. Prvi sajam koji nas očekuje je Kopa Hus Utomlands 2018 Geteborg u Švedskoj“, saopštila je Slavica Milić iz marketinga Luštica Development.
U proljećnom ciklusu sajmova, Luštica Bay je nastupila na sajmu nekretnina u Sankt Peterburgu, potom na sajmu IPS u Dubaiju kao i AIPE u Alma Ati, u Kazahstanu. U prvom kvartalu ove godine projekat je predstavljen na sajmovima u Dizeldorfu, Londonu, Stokholmu i Dubaiju.
Na oko sedam miliona kvadratnih metara na tivatskom dijelu poluostrva Luštica, kompanija Luštica Development razvija projekat Luštica Bay kao rezidencijalnu turističku destinaciju sa dvije marine, sedam hotela, različitom ponudom nekretnina, profesionalnim golf terenom, gradskim jezgrom i ostalim sadržajima neophodnim za život grada.
Ove godine u Luštici Bay su otvoreni marina sa 176 vezova, prvi ulatraluksuzni hotel – Čedi, te marina naselje sa oko 220 rezidencijalnih jedinica. Istovremeno je na jesen ove godine planiran početak radova na izgradnji novog naselja, Luštica Bay Central, osmišljenog kao administratvino, komercijalno i uopšte gradsko jezgro čitave Luštice Bay.