Nacionalna turistička organizacija Crne Gore raspisala je Konkurs za izradu zaštitnog znaka – logotipa i slogana koji će pratiti realizaciju projekta “Domaći ukusi”.
Riječ je o projektu koji realizuju Ministarstvo održivog razvoja i turizma, Nacionalna turistička oranizacija Crne Gore Investiciono – razvojni fond i Privredna komora Crne Gore, u cilju promocije domaćih proizvoda, supstitucije uvoza i povećanja potrošnje kroz turizam,
Nacionalna turistička organizacija je jedan od nosilaca projekta, a logotip treba da se nadovezuje na logotip turističkog nacionalnog brenda Montenegro Wild Beauty.
Pravo prijave po ovom Javnom konkursu imaju pravna i fizička lica iz oblasti marketinga, arhitekture, dizajna i umjetnosti.
Po ovom konkursu dodjeljuju se tri nagrade, prva u iznosu od 2.000 €, druga u iznosu od 1.500 € i treća nagrada u iznosu od 1.000 €.
Konkurs je dostupan na sajtu NTO i otvoren je 20 kalendarskih dana od objavljivanja.
Za sva dodatna pojašnjenja, u toku trajanja konkursa, potencijalni podnosioci prijava mogu se informisati putem e mail adrese: snezana.pavlovic@montenegro.travel.