Turistička organizacije Budve predstavila je ponudu na 20. Međunarodnom sajmu turizma i aktivnog odmora u Nišu i Međunarodnom sajmu turizma u Banja Luci.
“Tokom predstavljanja turističke ponude Budve, poseban akcenat stavljen je na promociju predstojeće manifestacije `Karnevalske majske večeri`, kao i atraktivnih turističkih aranžamana i paketa koje su pripremili budvanski hotelijeri za prvomajske praznike”, saopšteno je iz TO Budva.
Kako su istakli, Sajam turizma u Banja Luci ove godine okupio je 159 izlagača, a očekuje se više od 15.000 posjetilaca.
“Zvanični podaci govore da turisti iz Srbije na budvanskoj rivijeri zauzimaju drugo mjesto po broju dolazaka i po broju ostvarenih noćenja. U 2018. Budvu je posjetilo 120.814 turista sa ovog tržišta, tj. 20 odsto više u odnosu na godinu ranije, koji su ostvarili 1.008.054 noćenja, što predstavlja povećanje od 11 odsto u odnosu na 2017”, kazali su iz TO Budva.
Predstavnici Turističke organizacije Budve bili su gosti Jutarnjeg programa RTRS-a gdje su predstavili turističku ponudu Budve u predsezoni, glavnoj turističkoj sezoni i manifestacije od značaja.
Pored Turističke organizacije Budve, koja je i ovdje nosilac nastupa, svoju ponudu na ovom tržištu predstavljaju lokalne turističke organizacije Podgorice, Bara i Herceg Novog.
Budvu je 2018. posjetilo 45.978 turista sa ovog tržišta, tj. 19 odsto više nego prethodne godine, koji su ostvarili 332.592 noćenja, 13 odsto više nego godinu prije.